in bezit van wandelbrevet met 77%

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

in bezit van wandelbrevet met 77%

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 18:05

ik ben nu in bezit van een wandelbrevet vanaf donderdag!!!
ik vindt het echt de max!
heb 77% en de wandeling was echt te gek, vervolg komt binnen 10 min. in dit zelfde t. Maar moet even weg



Groetjes

. . .
. . .
. . .


Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 19:40

dankje, op de wandeling was het eigenlijk heel leuk.. Toen we de galop wouwden inzetten begon iedereen te trippelen en zo, dit was op een zandpad en ik denk dat dit komt omdat ze daar telkens galoperen. Hadden we ze gekalmeerd was de stijgbeugelriem van Laura door geschoten. Moesten we weer draven passeerden we langs een drukke baan met veel auto's waren er een paar wel bang maar alles ging goed, het duurde een heel eind en toen waren we weer op het platteland weer op diezelfde weg waar ze galoperen en dan begonnen ze weer te trippelen, Bart, één vane monitors die mee was mocht toen op dat pat die stijgbeugel gaan zoeken in volle galop, niet overdreven, heel mooi om te zien en uiteindelijk had hij hem gevonden en terug naar groenhove waren, op de terugweg was er wel nog een hele grote machine en die was zo braaf om te stoppen.

wxas echt heel leuk!!!
oja, wandelbrevet wordt ook a-brevet genoemt,

Groejes Celine

. . .
. . .
. . .

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 10:31

examen is makkie, alleen als je zon groot paard krijgt waar je moet bij opstappen, je moet op de middelijn aangaloperen en kijken in welke galop en dan op de juiste kant verder galoperne doorzitten, eigelijk gemakkelijk, maar dit is van nut om te kijken of je bekwaam genoeg bent voor het paard te besturen en te berijden in goede en kwade tijden voor op wandeling, zou kunnen dat in nl dat niet moet weet het niet... springen moet je heel de tijd in springhoudding zitten ook al spring je niet, twee keer een trippel springen van 70 en drie keer en gewone springen van 60 en theorie is over de paarden en het verkeer. het vallen in galop is zeker te leren.

Het is van nut( hier in Belgie toch) om te mogen gaan wandelen, volwassenen hebben dit soms niet, geen abrevet voor volwassenen hebben is eigenlijk niet erg, maar kinderen moeten het wel afleggen tot zover ik het weet voor op wandeling te mogen.

Je kunt dit afleggen met een manegepaard of met een eigenpaard.

Niveau is het eigenlijk niet, maar ze gaan er dan wel vanuit dat je dan toch wel wat kunt

Vanaf een 11 jarige leefdtijd kun je dit behalen.


is dit een beetje alles wat je moet weten?

Groetjes Celine

. . .
. . .
. . .


Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 10:54

Jij hebt hem zeker je b-brevet?

. . .
. . .
. . .

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 11:35

jammer, maar je zult wel een geschikt paardje vinden, ik ken een manege waar je het met manege paarden kunt afleggen je c-brevet, info nodig? www.groenhove.be en info@groenhove.be
Hrb er a-brevet in afgelegt en daar mag je c-brevet ook afleggen met hun manegepaarden. Ligt in Torhout Groenhove


Groetjes Celine

. . .
. . .
. . .

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 11:36

Cowgirl schreef:
hey dit is ook wel wat voor in nederland.

Klinkt een stuk beter dan ons Ruiterbewijs.

Mensen worden beter opgeleid en ik heb het idee dat ze hierdoor zich verantwoordelijker gedragen.

wat houd zon ruiterbewijs allemaal in? En wat moet je daarvoor doen?

. . .
. . .
. . .

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 20:21

Dus het niveau ligt ook wle hoger dan wandelbrevet?

. . .
. . .
. . .

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 09:02

en hoe oud moet je voor het b-brevet of b-diploma of sportief brevet zijn?

. . .
. . .
. . .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mika11 en 12 bezoekers