Mijn paard en ik bekogeld met een blikje fanta...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Mijn paard en ik bekogeld met een blikje fanta...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 22:51

Ik ben zo boos! Ik ging vanavond lekker een buitenrit maken met mijn paard, ging hardstikke goed. Op een gegeven moment kom ik bij een tunneltje, ik was al aan het bukken. Krijg ik opeens een halfvol blikje fanta tegen mijn been gegooid!! Woest was (en ben) ik! Gelukkig kwam hij niet tegen mijn paard en ze schrok er totaal niet van. Meteen in volle vaart omgekeerd en naar bovenaan de tunnel gedraafd al scheldend maar natuurlijk nergens iemand te bekennen.. Die waren er snel vandoor gegaan.. En dat is hun geluk geweest want ik had zo ruim 500 kilo paard op hun voeten gezet! Ik ben nog steeds heel boos. Denken zulke mensen nou echt dat ze grappig zijn? ZIELEPOTEN dat zijn het..

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:52

jeetje wat een zielepoten !!
jammer dat je ze niet hebt kunnen pakken !
hoe triest is de jeugd,
ja ik denk dat het gewoon jeugd is !

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 22:55

ik denk ook dat het jeugd geweest is. Baal ervan dat ik ze niet te pakken heb gekregen want dan had ik ze even flink bang gemaakt. Van een afstand doen ze altijd wel stoer, totdat je op ze af komt draven en voor hun neus staat. ALs ik er weer aan denk wordt ik wer boos.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:57

Tsss dat slaat echt nergens op...
Wat is dat nou weer leuk aan? Jeeej ik gooi een blikje fanta tegen hun aan Scheve mond

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:51

Het ergste is nog dat ze werkelijk geen idee hebben wat ze aan kunnen richten. Gelukkig was je paard er niet van onder de indruk.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:21

is da leuk ofzo???? gelukkig is er niks ernstigs gebeurt...

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:49

de jeugd van tegenwoordig, ze beseffen niet meer dat een paard/pony zo makkelijk schrikt! je hebt geluk gehad dat t blikje niet tegen je paardje is gekomen!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:15

Idd niet normaal gewoon! Nog een geluk dat je paard en niet van onder de indruk was, ze hebben vaak zelf niet door wat ze aan kunnen richten.

Ik heb eens rond oud en nieuw bijna in de sloot gelegen met mn oude verzorgpony. Ik vroeg nog nadrukkelijk aan de jongens of ze alsjeblieft níet met rotjes wilden gooien als ik langskwam. Nee hoor, zouden ze niet doen. Ik ben een meter van ze vandaag en ze gooien een rotje neer. Pony helemaal in paniek, ik wóest. Heb mn pony omgedraaid en ben ik volle galop op ze teruggeraced. Moet er eng uit hebben gezien, pony was nog helemaal opgefokt van de schrik dus die denderde haast door ze heen ~~}> Die gasten rennen natuurlijk. Nou écht, als ik ze te pakken had gekregen had ik ze allebei mn zweep over die rotkoppen gehaald!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:18

LovesSaartje schreef:
de jeugd van tegenwoordig, ze beseffen niet meer dat een paard/pony zo makkelijk schrikt! je hebt geluk gehad dat t blikje niet tegen je paardje is gekomen!

Oftewel de macho's en breezerfiguren van tegenwoordig...

Stoer om iets tegen een paard aan te gooien hopen dat die schrikt.

Net zoals laatst ik doe freestyle met mijn jaarling. Iig een soort van. Ze loopt zonder halster met alleen een touwtje om haar nek buiten naast me.
Gaat super goed, maar ik stopte even om op iemand te wachten kwam net een scooter aan die dacht dat ik voor hem stopte.

Hij vet luid toeteren en mijn jaarling gaf er niks om. Hij keek vet verbaasd om en knalde bijna tegen een boom en terecht!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:24

Wat een belachelijke actie!
Ik ben blij dat het zo goed afgelopen is.
Voor hetzelfde geld had dat blikje je paard geraakt, was ze er zo van geschrokken dat ze op hol geslagen was of was gaan steigeren, met alle gevvolgen van dien.
Bah!
Wat een "grappige" actie weer.Boos!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:36

Jeetje... Waar gaat het heen. Van die mensen die absoluut geen verstand van paarden hebben. Levensgevaarlijk!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:34

Zoiets heb ik laatst ook nog meegemaakt Scheve mond
Ik was aan het wandelen met mijn paardje en we gingen een stukje over het fietspad heen. Komen er 2 giechelmutsen van een jaar of 16 op een fiets aanrijden, en ik had al het vermoeden dat ze iets van plan waren(smoezen, grinneken). Toen ze vlakbij waren zag ik dat die meid die achterop zat een petfles Spa bijhad, waarmee ze toen ze passeerden een klets water midden in het gezicht van mijn tinkie gooide Boos!
Gelukkig is ze vrij koelbloedig, na even verschrikt op te kijken liep ze gewoon door of er niks gebeurd was Ach gut
Sommige zielige figuren vinden het blijkbaar lollig om paarden te laten schrikken, ben benieuwd of ze het ook nog zo lollig zouden vinden als ze een paard en ruiter zouden zien verongelukken dankzij hun "leuke" geintje...

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:51

Idd, stel dat je paard er niet tegen kan. Dan was ie miss op hol geslagen. T was hun verdiende loon geweest alsie op hen af was gerend Boos!.

Gelukkig kan je paard er tegen, maar anders was je misschien verder van huis geweest.

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:53

tsssssss zoiets doe je toch niet! Boos!
zo sprong er ook is een keer iemand uit de bosjes vandaan voor mij en mn pony!
nou dan schrik je je eigen ook dood! Scheve mond
gelukkig dat je paardje niet schrok! Bloos!

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:35

Zo hebben al tig scooter-rijders geprobeert Ascot te laten schrikken door te toeteren of extra gas te geven. Laat ie daar nu net goed tegen kunnen... Haha!
Maar idd; de pubers denken werkelijk niet verder als hun populairiteit. Je bent ten slotte wel héél stoer als je zoiets durft!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:54

Jeetje zeg. Wat een geluk dat je paard kalm bleef! Voor hetzelfde geld hadden ze veel meer schade aangericht.
Is toch wel te triest voor woorden, wat een lol.. Scheve mond

AuthenticJarig

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:12

Iemand heeft een keer propjes tegen mijn verzorgpaard gegooid, die dacht in zijn achtertuin veilig te zijn... >;) Vork

Wel triest dat het gebeurd, kijk ik zat op een paard dat alleen bang was voor eenden... Maar als je een jong paardje onder je kont hebt kan er van alles gebeuren!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:28

laag hoor.. van die personen. Kijk ik snap wel dat ze denken dat ze grappig zijn, maar zulk soort mensen(/jongeren) denken gewoon niet aan de gevolgen. Er kan genoeg gebeuren, waarvan hun vast en zeker niet op de hoogte zullen zijn, anders zouden ze niet zo dom zijn, en bijv. op een boom te gaan gooien ofzo....

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:20

Oh ik kan ze wel wat van dat soort personen, en vooral die lelijk grijns die ze dan hebben he, afschuwelijk!

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:30

ja egt irriant kinderachtig he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:45

Ik heb het vroeger eens met mijn pony gehad .Ik moest een stukje door de stad en een paar jochie's die dachten dat ze leuk waren gooide een rotje tussen haar benen.Nu was gelukkig mijn pony heel letterlijk bom proef en draaide ze alleen maar met haar oor.Maar ik denk niet dat mensen beseffen wat ze aan kunnen richten met hun idioot gedoe.Mijn paard nu zou direkt over haar rooie gaan,maar daar zou ik ook niet op mijn gemak de stad mee ingaan Knipoog

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:34

Jee vind ze echt zoo dom! Gelukkig is het altijd goed afgelopen maarja.... Ik zou er ook achteraangaan en door ze heen galopperen. wat denken ze wel niet....

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:16

Jammer dat je de dader niet een dreun op zn smoel hebt kunnen geven... Dat had je vast opgelucht!

expresso
Berichten: 206
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 09:37

das nou het handige van een zweepje he nie alleen nuttig voor je paard maar ook voor lastige voorbijgangers Knipoog hihi ook ooit iets soortgelijks meegemaakt ging er in racegallop achteraan met mn zweep nou die gasten scheten in hun broek hahaha

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:57

wat een stelletje mafketels!
Ze beseffen totaal niet wat er allemaal kan gebeuren... Scheve mond