laatste vakantiedag goed doorgekomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

laatste vakantiedag goed doorgekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 10:26

Gisteren was de laatste dag van mijn vakantie (heb dit weekend ook nog vrij...)
En ik ben lekker de hele dag met paardjes geweest!!!! heb om 7 uur mee gemest op stal en daarna was het de bedoeling om mijn zadel en hoofdstel te poetsen. toen ik net begon kwam er iemand van stal die ff een uurtje de bossen inging,en ik ben lekker neegeweest!!! Daarna Shelby helemaal gewassen. Toen ik op het punt stond op naar huis te gaan dacht ik ineens misschien kan ik Hanneke mee ophalen in Deurne )ze is daar maandag begonnen) en tegelijkertijd komt haar moeder aan rijden en ben ik in de auto gesprongen om mee te gaan!!! FF in Deurne rondgekekenen (poeh wat is dat groot) en daarna terug nbaar stal was uiteindelijk rond 19,30 thuis en ben lekker op tijd mn bedje ingegaan.

Dadelijk weer naar Shelby,lekker rijden en vanavond 80 van de langstraat kijken!!! Tja en voor je het weet is het weer maandag en moet ik weer werken...HEB HELEMAAL GEEN ZIN!!!

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:04

ik ken het gevoel van geen zin hebben... ik moet dinsdag weer beginnen na 4.5 week heerlijk vrij geweest te zijn.... maar ja er moeten centjes verdiend worden he!

Succes in ieder geval maandag...