'Nieuw' speelkameraadje voor Kasmier...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

'Nieuw' speelkameraadje voor Kasmier...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 22:45

Vandaag hebben Merilyn en ik de gok gewaagd en El Roy (3-jarige Andalusische hengst) bij Kasmier gezet in de losgooibak.

El Roy probeerde Kasje flink te imponeren met z'n levensgevaarlijke gebrul en voorbenen Haha! Jammer alleen dat Kasje niet zo snel onder de indruk is en dat ook duidelijk aan El Roy liet merken *grin* Na een poosje gebrul, gesnuif en gegil aangehoord te hebben gingen ze als een stel debielen de bak door. El Roy probeerde duidelijk de 'grote'vent uit te hangen, maar Kasje was hem te snel af Cool

Na een aantal meppen en pogingen tot was het toch duidelijk: Kasmier was de baas over El Roy Tong uitsteken

Ja ja, mijn nep-vent is de baas over het hyper-ventje El Roy *LOL* Ze hebben verder heerlijk staan spelen, we kregen ze zelfs amper te pakken, want ze waren niet 1,2,3 van plan om mee te komen Extreme duivel

Ze hebben zich flink vermaakt, volgende keer toch maar weer even de digi meenemen naar de 'mannetjes' Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 22:50

Het had me erg leuk geleken dit schouwspel te zien! Lachen Hier hebben we hetzelfde laatste geprobeerd, maar helaas.. de paarden kwamen er niet zonder kleerscheuren vanaf en zijn er nog niet over uit wie er nou de baas is. Maar niet meer bij elkaar dus. *LOL*
Ik had graag foto's willen zien. Heb je overigens al foto's hier op bokt staan?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 08:38

bij ons op stal staat een arabische hengst en die word vaak losgegooid met een ruin
schitterend om te zien hoe die met elkaar lopen te spelen en te doen!
en idd mayo volgens keer foto's! Haha!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 08:55

ha ha, dus die softe El Roy heeft het afgelegd tegen Kasmier Tong uitsteken

Merilyn, het wordt nu toch echt tijd dat El Roy wat meer mannelijke trekjes krijgt. Misschien een goed idee om naast jou als moeder ook een vaderfiguur bij de opvoeding te betrekken. Hi hi, moet je weer aan de man Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 13:17

Hihi, echt heel stoer! Heb je snel actiepics van je ventje Mayo???? Ikke wil zien zien zien! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 16:59

Ik zal vanavond of van het weekend wat foto's proberen te maken, nu maar hopen dat ik dan de digi niet vergeet mee te nemen Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 17:17

Wel actiefoto's met Mayo erop hoor!!!! Haha! Ik ben namelijk errug benieuwd!!!! *LOL*