Instructeurs, gggggggr!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:38

Ik zal nooit, maar dan ook nooit een lesklant onheus bejegenen........ ik maak wel eens geintjes...... maar over het algemeen is het een hele seriueze aangelegenheid voor hun en voor mij.

Ik geef komplimenten als het goed gaat, en ik kan best mn stem even verheffen als het niet zo gaat zoals het moet, maar ik probeer altijd beleefd te blijven.

En het ras paard/pony maakt me niks uit, ik probeer altijd het beste uit de combinatie te halen en als dat een recht lijntje is en een volte dan is dat ook heel goed Haha! Haha! Haha!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:21

dekoezegtboe schreef:
als we gaan beginnen met dat soort verhalen... ik ben ooit een keer boos de les uit gereden!! Boos!


Zo ben ik wel eens boos de les uitgelopen Haha! Haha! Haha! Haha!

De klant in kwestie heeft een lastige haf, (ook een bokker trouwens, sily Haha! Haha! Haha!) en ik vertel haar wat ze het beste kan doen, vertel het nog een keer, en vertel het nog een keer, en vertel het nog een keer........ ze deed het niet Haha! Haha! Haha! Kreeg van haar........ JAAAAHAA Doe ik toch, ik zeg neeheee doe je niet!! NOU DOE IK WEL zegt ze........ Toen ben ik de bak uitgelopen, een sigaret in een soort van kantinetje gaan roken, en terug gegaan met de vraag of ze nu wel bereid was te luisteren Haha! Haha! Haha! Haha! Anders was het zonde van haar geld en mijn tijd Haha! Haha!:D Haha!, Syl en ik blijven dikke vrindinnetjes hoor, maar dat was later best lachwekkend

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bielsje, Jihama, josien_m_, journee, Marcato, MarrieLeen, redbutton, Saartjuh_b en 125 bezoekers