Dit is toch ook asociaal???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Dit is toch ook asociaal???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 10:18

Bij een manege hier in de buurt heerst droes. En wat doen ze??? Ze maken daarvandaan rustig buitenritten, vlak langs diverse pensionstallen en komen op de smalle ruiterpaadjes natuurlijk regelmatig andere paarden tegen.

Hier spring je toch van uit je panty???? Moet de hele regio besmet worden of zo??? Frusty Frusty Frusty Bij de rijvereniging werden ze geweigerd, daar wilden ze ook gewoon naar toe... Frusty

Tijdens de MKZ reden ze daarvandaan ook gewoon buiten, terwijl er evenhoevigen op hun terrein staan.... Lekker sociaal beleid daar! Misselijk

sorry, moest ik even kwijt... Boos!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 12:08

Myla, ik zal je per pb laten weten om welke manege het gaat. Op zich heb ik er geen moeite mee om heel nederland te laten weten wie deze aso's zijn, maar ja, het is toch laster en ik heb geen zin in troubles...

Desiree: dat die paarden naar buiten moeten is prima, maar ze hebben daar buitenbakken, paddocks en weiland. Gelegenheid genoeg dus en dan hoeven ze niet de drukbezette ruiterpaden hier in noordholland (file paardrijden!) op te zoeken.

En of het nou met droes wel of niet erg is, maakt niet uit. Het is gewoon asociaal om een besmet paard in contact met anderen te laten komen. Dat doe ik ook niet als mijn paard alleen maar een beetje verkouden is.

Kwestie van fatsoen dus!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 12:27

Alles wat je opnoemt Desiree! Haha!

Vooral op zondag wil je hier geen rit maken hoor, je komt groepen van soms 30!!! ruiters tegen... op smalle paadjes waar je elkaar niet kunt passeren zonder het bos in te moeten klimmen.

Weinig ruimte, veel mensen, veel paarden en niet zo heel veel ruiterpaden... Helaas helaas...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jaap_2005, Vagabondo en 129 bezoekers