Hard van Marilyn gevallen dankzij tractor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Hard van Marilyn gevallen dankzij tractor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 11:21

Heb ik weer hoor, zadel Marilyn af en rijd dat laatste kleine stukje zonder zadel terug naar de wei, met cap OK dan!

Er reed een graafmachine achter me en daarachter een tractor, nog 100 meter te gaan en dan was er een inrit waar ik even wou stilstaan zodat ze konden passeren (ookal was het tweerichtings)

Meneer de tractor bestuurder had haast en gaf hard gas, Marilyn schrok en ik viel niet echt maar gleed eraf. Toen lag ik dus op de grond voor marilyn, met der teugels nog vast.
Maar ipv dat die man even wacht (Marilyn stond te dribbelen) reed hij langs en ik was als de dood dat ze over me heen zou lopen. Gelukkig dus niet en hij rijd zo verder.

Jongen van de graafmachine stapte uit en vroeg hoe het ging, erg aardig!!

Marilyn had niks maar was flink geschrokken en heb nu super veel last van me rug Boos!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:14

Gelukkig heb je er niet veel van over gehouden..je rug, ff rustig aandoen en dan gaat het hopelijk wel weer!
Wel aardig dat die jonge uitstapte

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:15

Wat een hufter die vent op die tractor, hij ziet toch dat je zowat onder je paard ligt!
Sommige mensen....

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:16

Voortaan een zadeltje op Knipoog
Nee dit is vervelend zeker als zo'n vent ook nog eens
een dot extra gas geeft!
Sterkte met je rug Lachen

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:25

Tss, ik ken het probleem!

Ik ging dinsdag voor het eerst een buitenrit maken bij de 'nieuwe'stal (we staan er al cker een maand Haha! ). Alles ging goed, soms een beetje moeilijkheden bij paardetende klapstoeltsen en killing boten met vlaggen maar de rit was rustig en superlekker.

Op ongeveer 100 meter voor we weer terugwaren kwam er opeens een tractor aangesjeesd. Was al een schietgebedje aan het doen dat de tractor de andere kant op zou gaan, maar helaas draaide hij mijn kant op. Ik wilde net afstappen (dan is ie rustiger ) maar die tractor gaf toch een gas! en maar die lucht laten ontsnappen! Uiteraard sjeesden we dus weg maar uiteindelijk kreeg ik m enigszins rustig.
Weer probeerde ik af te stappen maar die tractor bleef maar achter ons rijden en met ingedrukte koppeling gas geven. Uiteindelijk kon ik roepen of ie even stil wilde staan , dat deed ie met veel herrie. Tlukte me om af te stappen en toen was mn paard weer rustig.

Echt, ik kan me aan dit soort dingen echt doodergeren! En het stomme is, als ie 15 seconden netjes en rustig had gewacht had hij meteen door kunnen gaan, nu duurde alles bij elkaar een paar minuten. Tja....

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:44

Wat een sukkel zeg Boos!
Gelukkig is Luna absoluut niet bang voor tracktoren en vrachtwagens.
Sterkte me tje rug en gelkkig dat je een cap ophad!!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 15:27

Flower, normaal ga ik ook nooit zonder zadel terug, gewoon aan de hand, maarja ik had dus precies weer pech Boos!
Het ergste vond ik nog dat hij er ook nog eens langs sjeesde toen ik voor Marilyn der dribbelende voor benen lag.

Rytir, lekker is dat he Boos! de weg waarover ik moet rijden is vol met tractoren en graafmachines etc, normaal schrikt Marilyn ook nooit en ik had der ook behoorlijk moe gereden dus begreep het al niet. En anders was ik ook nooit zonder zadel gaan rijden.

Ik was ook zeker blij dat ik me cap ophad, stel dat ik wel op me hoofd was gevallen.
Allemaal ook erg bedankt voor de sterkte Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:16

hoe is het nu met je rug?
Heb je er nog erge last van?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 11:00

Ja ik heb er nog steeds redelijk veel last van, mijn vriend is fysio i.o dus die helpt me al een hele hoop, maar je kunt er niet veel aan doen Scheve mond
Denk dat het woensdag wel bijna over is, hoop ik Scheve mond