spannende week voor de Welcome

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

spannende week voor de Welcome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 13:07

Bij gebrek aan een fatsoenlijke naam heet Sven dus nog steeds "de Welcome" Haha!
Ik heb nu wat meer tijd dan toen hij kwam, dus vanaf deze week heb ik hem echt aan het werk gezet. Och, het is nog zo'n kleuter in alles... Lovers Ik heb vandaag ook wat foto's gemaakt, dus ik zal eens kijken of die in te scannen zijn een dezer dagen.

Gisteren heb ik hem eindelijk maar eens getoiletteerd. Er zat een bos manen op, dat wil je niet weten, en ik vond het hoog tijd worden dat die er maar eens afgingen. Toen ik op een stoel ging staan vond hij het wel heel eng dat ik ineens zo groot werd, maar daarna vond hij dat gefrot wel lekker geloof ik. Hij is dol op aandacht, en vind het geweldig om gepoetst te worden e.d, dus ik kan m'n lol op met hem Haha!

Vanmorgen is de hoefsmid geweest, en moest hij een uur lang braaf stilstaan. Dat is nog best moeilijk als 3-jarige, je bent jong en je wilt wat... Het branden kende hij nog net, en dat was toch wel heel griezelig. Het prettige aan hem is dat hij onder alle omstandigheden voor rede vatbaar blijft, echt een verademing als je Trakehners gewend bent... Ik moet er ook nog steeds aan wennen dat ik hem los kan laten zonder dat hij de hele boel, zichzelf incluis, aan gort helpt *LOL*

Verder is hij nu wat aan de longe geweest, en het singeltje kende hij ook al, dus van het weekend doe ik er maar eens een zadel op geloof ik. Het is in elk geval een verschrikkelijk fijn paard om mee te werken. Natuurlijk blijft het een hengst en moet je gewoon blijven opletten, maar hij laat zich goed bewerken. Als ie lastig is krijgt ie op z'n flikker en dan is het ook afgelopen.

Poker en Sven staan dus naast elkaar op stal. Aanvankelijk hebben ze wat lopen brullen en schreeuwen natuurlijk, maar nu zijn ze wel aardig goede maatjes. Dan staan ze tegen elkaar aan (met de muur er nog tussen) allebei zo om zich heen te kijken met zo'n blik van: "wie doet me wat". Mijn 2 stoere mannen Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 14:22

gaaf joh dat t zo lekker gaat met m!!! echt super!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 15:01

Waarom noem je Sven niet Super Cup, naar z'n opa....(World Cup 1, als ik me niet vergis)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 15:16

Super Cup Sven Cool
Gaaaaf!

Die arme Sven, het het is dus echt over met de spielerij, nu moet hij dus echt aan de bak...
Heb je al iemand met een digi gestrikt?
Want we willen natuurlijk wel actiefoto's he?
Met name de eerste keer onder het zadel Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:39

Hee wat stoer zeg Lot! Haha! Heb je dus twee paardjes! ben heel benieuwd, idd snel pic's!!! *LOL*

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 20:16

owww ik ben nu ook wel echt heeel benieuwd naar je jonge blonde god Haha!

enneh ik heb een digi Pling dusseh dat gaat goed komen Lachen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 20:39

Foto's!!!!!
Ehm.. waarom noem je m niet Sven? Niet leuk??
Groetjes

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 21:14

Leuk joh om te lezen dat je het zo naar je zin hebt met die kerel van je Haha! Ben ook wel erg benieuwd dus ik wil ook graag foto's zien!! Party!!