Hoe rij je paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:13

Heel makkelijk: ik rij op een paard.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.



Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:17

Maya komt blijkbaar nooit op maneges Clown

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:19

Draakje, nu ga je wel heel erg extreem hoor... Daar kies ik nl geen van beiden van. Van je eerste vraag blijf ik bij 'rijden op een paard en niet met een paard'.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:22

Inderdaad, IK bepaal hoe hard we gaan, wat we doen, hoe we het doen en wanneer we het doen... Niet mijn paard.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:30

En dat zou betekenen dat jij niet zomaar op een paard kunt stappen. Nee sorry, zo rij ik niet en zo wil ik niet rijden. Een paard moet doen wat ik vraag omdat ik het (op de juiste manier) vraag, niet omdat hij me vertrouwd. Een paard dat links gaat terwijl ik rechts wil omdat 'hij me niet vertrouwd' is bij mij aan het verkeerde adres.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:40

smurf schreef:
ik zie het nut van dit topic wel degelijk want ik zie inderdaad regelmatig vooral kids rijden die voor hun plezier rijden, maar er geen seconde bij stilstaan of het paard het ook wel leuk vindt.....alleen lezen dergelijke kids dit topic waarschijnlijk niet Scheve mond


Wat denk je dat zo'n kind zegt? Ach verrek, wat ben ik stom bezig geweest? Die kinderen denken dat ze het goed doen...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 10:56

Alline, ik ben degene die gezegt heeft dat een paard moet doen wat ik wil. Maar dat wilt niet zeggen dat ik geen rekening hou met een paard. Ik rij, het paard doet wat ik wil, maar wel binnen zijn kunnen. Ik zal nooit van een jong paard verwachten dat hij kan wat ik van hem zou willen vragen (ik vraag het dan ook niet). Van een ouder paard zal ik vragen tot zijn kunnen is bereikt; imo voel je het best wel aan wanneer een paard bv op zijn max. is in de M. Doorvragen zal ik dan zeker niet doen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad dat ik op een paard rij en niet met, vrijwel alles wat ik vraag wordt uitgevoerd en van een stakend paard heb ik nog nooit last gehad (dwz: zonder 'aanwijsbare' reden).

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, karin30, Maanon_, MairiMacBran en 51 bezoekers