ninja is nu echt weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

ninja is nu echt weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 20:37

vandaag nog even al mijn aandacht aan heb geschonken en hij is ook bovenop mij gevallen..
ik was em aan t knuffelen en toen viel ik, hij wou t grassprietje achter mij eten ofzo Tong uitsteken en toen struikelde hij over mijn benen en lag hij met zijn voorhand op mijn schoot en zijn achterhand stond nog, en zo wou hij dus gaan grazen.. Lachen dacht het dus niet he Haha!

rond 6 uur kwam jessica (mijn kennis ) ninja halen. met mijn touw dus.. naar haar toe gelopen (1 minuutje door de kas ofzo) en daar even gewacht en eten gegeven, toen wilden we net een rondje wandelen, kwamen ze al aan.

nou toen ze hem 2 en een half jaar geleden brachten, was t zon mager ding, z'n kontbotten staken eruit. hij wou namelijk niet meer eten, daarom is ie naar mijn kennis gegaan,
en nu is het zo'n dikkertje.
ff gepraat enzo.. hij komt in een wei met nog een paard en een shet en nog eentje volgens mij..
in tegelen. dat is wel dichtbij, dus jessica en ik gaan nog een keertje langs! Party!!

hij krijgt het daar wel beter, met andere paarden, vaste wei. hier stond ie in weitjes met geitjes enzo en steeds een ander wei en dan weinig aandacht en dan veel.. en nu mooi verdeeld Lachen

hij word waarschijnlijk ook geschoren! Party!! ivm schurft, is vorig jaar ook geschoren.

ik ben blij en verdrietig tegelijk. na 2 en een half jaar verzorgen istie weg, maar hij krijgt het ook wel goed dus Lachen

en mijn touw is nu ook weg, hebben ze meegenomen. ze vroegen zo moet je t halster terug? (mijn halster voor ninja) en jessica zo nee hoeft niet. (wat heb ik eraan?:P) maar nu hebben ze mijn touw dus ook meegenomen maarja mooi aandenken voor ninja *LOL*