toch weer gezwicht ( nieuwe kleur ankypad + foto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 11:13

Mayo schreef:
Maar zijn de pads nog duurder geworden dan?


Dit vraag ik me ook af....
Ok moet vrijdag naar Drunen en wil graag weten wat me daar te wachten staat. Nagelbijten / Gniffelen

De kleuren zijn gaaf, dus daar ligt het niet aan. Knipoog En onder mijn zadel blijven ze superfijn liggen.

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:46

Channie23 schreef:
Zonde!Nou zijn die dingen zo duur en voor al dat geld blijven ze niet eens liggen??


Ze blijven bij mij (en vele anderen!) prima liggen hoor.
Ik heb er vandaag nog 1 aangeschaft. Hij heet zwart, maar is eigenlijk heel donkerblauw. Echt heel mooi.
En als je ze gewassen hebt, zijn ze in een half uurtje droog, dat lukt mij met mijn katoentjes niet.

Enne, ik heb de folder met de nieuwe ankykleren hier naast me liggen. Schijnheilig
(Waar ik waarschijnlijk niets uit koop, want dat vind ik het geld meestal niet waard.)
Wel net in de uitverkoop een bodywarmer van Anky op de kop getikt, zit heerlijk en kan van de winter ook onder een jas.

Navragen is beter dan afvragen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 03:56

Wil je niet een keer een foto maken van de pad op het paard rn onder het zadel natuurlijk.
Ik ben zo nieuwsgierig hoe dat ronde uitkomt.
Ik vind het erg jammer dat ze het zo gedaan hebben!! (Maar misschien staat het stiekem wel heel moi)

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennenboom, gerlindie, Majestic-12, Marilu, Suliko, ulaantje en 104 bezoekers