Oppassen: zadeldieven actief in Flevoland !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Oppassen: zadeldieven actief in Flevoland !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 22:49

Hallo allemaal,

Kreeg net van de pensionhouder van mijn stal te horen dat er gisternacht in de buurt van Six Flax Holland bij Dronten zadels gestolen zijn ! Boos! Boos! Dat is eng dicht bij ons in de buurt !

Dus alle bokkers in Flevoland: opgepast !!!!!!!!!!

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *


Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:42

Ik weet niet hoe de manege of pension heet maar het is in de buurt van Six Flax. Ik ken daar verder niemand. Een paar weken terug zijn ze ook voor de 2e x notaben bij een manege in Emmeloord geweest ! Daar waren de zadels gemerkt door de politie na de 1e ontvreemding !
Piet neemt bij ons extra maatregelen om niemand binnen te laten komen op het terrein. Het is bij ons zowiezo al moeilijk om langs het huis te komen zonder dat zij of de honden het horen maar er staat nu ook een schuifwagen bij de ingang: om de trailers te beschermen dat ze niet worden meegenomen !

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *


Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:59

Jeetje, is dat onlangs gebeurt allemaal ?? En wie is die persoon die ik ook moet kennen ?
Ik heb mijn zadel gisteren mee naar huis genomen voor een foto te maken voor de verzekering en om bewijs te hebben dat die van mij is maar hij ligt nu weer op de manege. Het is zo'n gesjouw om hem steeds mee te nemen naar huis.

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca, Tazzey en 76 bezoekers