gisteren gewandeld met Barley

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

gisteren gewandeld met Barley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 16:10

We gingen een pad op waar ze nog niet geweest was dus dat vond Barley wel een beetje spannend. We kwamen langs een rood-wit hek en meteen was ze aan het snurken. Tja die zijn ook eng. Toen onder een viaduct door. Barley werd meteen een meter groter. Ze werd nog groter dan bart en die is toch best groot. Toch rustig doorgestapt. we liepen lang het kanaal dus over het brugje gegaan en weer terug. Moesten we weer onder dat viaduct door. Toch spannend hoor, dribbelen enzo. We zijn toch mooi een uurtje aan de wandel geweest en eigenlijk was ze best braaf.

Daarna naar stal. daar stootte ze zich weer aan de deur dus ze stormde de stal binnen. Vandaag zette ik haar op de wei en toen ze door die opening moest sprintte ze de wei op. Mij met zich mee sleurend. Dat kunnen we dus weer gaan oefenen.

het was wel een leuk uitstapje. Ook al vond Barley verschillende dingen eng.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 17:20

oei, doe je wel voorzichtig? Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 17:25

Fijn zeg dat je nu toch weer met Barley wat kunt doen.
Je zult er wel lang naar uitgekeken hebben. Fijn hoor!
Geniet er maar weer van. Knipoog

Laiser wil het volgende nog tegen Barley zeggen:
Knap hoor dat je met Heike over straat bent geweest. Ik vind het ook altijd eng als er van die vreemde dingen ineens te zien zijn. Maar volgens mij heb jij net zo'n lief baasje als ik en dan komt het vanzelf goed hoor. Dat is bij ons ook. Ze laat dan zien dat het niet eng is en dan durf ik ook wel (misschien).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:11

Hey, wat leuk dat je weer met Barley van alles kunt doen.
En nattuurlijk eten die rood witte hekken je op, ben je er nog nooit door aangevallen dan Knipoog Haha!

Maar leuk hoor weer berichten van jou kant dat het allemaal weer wat gaat!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:46

bij roodwiitte hekken zitten altijd kaboutertjes met roodwitte mutsjes (schutkleur) enja die eten paarden he....

leuk joh dat jullie zijn wezen wandelen maar doe je wel voorzichtig aan met je ruggie?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 18:52

Ik ben nog steeds voorzichtig met mijn rugje hoor. daarom hield Bart ook Barley vast. Ik heb het idee dat als Barley een keer hard trekt ze heel mijn rug uit elkaar trekt.

Dussuh ik ben erg voorzichtig en laat iemand anders Barley vasthouden.

Toen ze me vandaag de wei in sleurde voelde ik mijn rug ook al meteen. Niet zo goed dus. had het ook niet verwacht.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 19:16

Leuk dat het goed ging!!! Party!! Party!! Party!!
maar doe idd wel voorzichtig Lovers

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:12

Nou, dit is tenminste weer iets wat je met haar kunt doen.

Vervelend dat ze nog steeds zo in en uit haar stal stormt, rottig hoor, ik hoop dat je dat er ooit helemaal uit krijgt. Maar dat zal je wel lukken denk ik!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:38

Ha die Heike. ik vind dat je heel goed bezig bent en ik hoop dat je dit blijft doen. Als je namelijk zo met je paard omgaat, leert ze je te vertrouwen. Ik heb Radonja ook aan de hand verkeersmak gekregen. Toen ik had net had, kenden we elkaar natuurlijk nog niet en toen ging ik ook maar met haar wat wandelen. Door het dorp, liet haar hier en daar wat grazen en zo. In het begin liep ze snurkend met gekromde hals langs enge obstakels, zoals wegmachines en tenten en keten (er was namelijk een wegomlegging), ze liep snurkend achter me aan over enge witte strepen die de aanwezigheid van een drempel aangeven... Maar na zoveel keer is ze er wel aan gewend geraakt en nu kan ik het ook allemaal onder het zadel met haar doen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:07

Als ik met Razinda aan de hand ga stappen op de weg, wordt ze ook helemaal gek, dan loopt ze alleen maar naast me te dansen. Gelukkig is ze onder het zadel wel braaf, ik heb nu 1x echt een stuk op de weg gereden samen met Claudia en Himeros en toen was ze echt super!

Doe je wel voorzichtig met je rug?!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-02 15:41

tja meer dan wandelen kan ik niet doen. Ja een beetje spelen in de bak. Vind ze ook leuk trouwens. Ik denk dat ze door het wandelen wel veel bijleert. het viaduct gaan we zeker vaker doen. Maar dan wel als er iemand bij is die Barley vast houd. (en ook durft vast te houden)
Mijn vader bijvoorbeeld. Maar Barley leert snel dus dit zal ze ook wel snel leren hoop ik. Ik wil tenslotte ook op haar gaan buitenrijden. maar dat duurt nog wel even denk ik.

Ben al blij als ik binnenkort weer op een paard kan stappen. dat zal niet meteen Barley zijn. Ik kies een rustig paardje uit.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Re: gisteren gewandeld met Barley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 17:36

Heike schreef:
Toen onder een viaduct door. Barley werd meteen een meter groter. Ze werd nog groter dan bart en die is toch best groot.

Is Bart best groot? goh nooit geweten... *LOL*

het was wel een leuk uitstapje. Ook al vond Barley verschillende dingen eng.


Maar het is ook best spannend hoor als er allemaal enge dingen zijn waar je tegen moet kunnen in het bijzijn van Bokt-meneer Bart... }>
Barley zal wel denken: zou hij me nog lief vinden?
Ja hoor Barley heel Bokt vindt jou lief! Lovers

Veel succes Heike en 'genees-ze'! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 18:36

Arme Barley, moet ze nog met Bart op stap ook! }> Gaaf dat je nu weer wat met haar aan de gang kunt! lekker rustigaan weer opbouwen, heel veel plezier en succes meis!