Je humeur laten vergallen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 08:26

Probeer eens heel goed bij jezelf na te gaan, bij mij is het namelijk zo dat als ik slecht gereden heb, dat ik al een slecht humeur van te voren had, (zonder daar erg in te hebben) of niet echt zin had om te rijden. Misschien is dat bij jou ook wel zo. Normaliter als ik heel chago ben na een rotdag of zo, zet ik mijn paarden liever op de wei dan dat ik er op ga rijden. Want als ik dan ga rijden krijg ik geheid mot met mijn paarden en ze kunnen er niets aan doen.

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:12

Natuurlijk kunnen ook paarden uit hun hum zijn. Maar meestal heeft dat ook bij hen wel een reden. Misschien voelen ze zich minder lekker of zo. Een lichaam, of het nu van een mens is of van een paard is nooit constant, maar we moeten het er toch altijd maar mee doen. Als het niet lukt, moet je gewoon de standaard verlagen naar iets waarvan je weet dat het wel zal lukken. Je hoeft niet altijd op je top te oefenen. Een stap terug kan geen kwaad en je paard zal de moeilijkere dingen (die je tijdelijk even overslaat) niet erdoor verleren. integendeel.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, M_arjolein, Mark0919, Mieke, XXleonieXX en 44 bezoekers