na 2 jaar in de Z?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:38

Ok, er is dus een meisje die beweert dat haar pony is overleden. Okay, nix mis mee misschien erg rottig als het waar zou zijn. Maar nu dit:
Ze is begonnen toen het beestje 3 was met wedstrijden, na 2 jaar zat ie al in de Z. Kan dit? Ik geloof er eerlijk gezegd nix van. Wat denken jullie?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:47

Okay. Ik zal haar stukje even kopieren.. ik weet niet of ik het mot geloven of niet..

Hallo allemaal!

Ik wil jullie het verhaal vertellen van mijn veulen Jesper!
Een aantal jaar geleden kreeg mijn pony Herma een veulen! Een hengst en ik noemde hem Jesper!
Het was een heel mooi beestje!
Na 2 jaar ging ik rustig met hem oefenen met het hoofdstel en na 2,5 jaar met het zadel op zijn 3e verjaardag klom ik er voor het eerst op!
Het ging geweldig hij was zo lief!
Na een paar maanden ging ik voor het eerst naar les! na een half jaar ging ik startkaart rijden! ook dat ging geweldig! Na 1 jaar zaten we in de M. Toen ben ik ook begonnen met springen na 1 jaar zaten we ook in de M Het bleef heel goed gaan en na 2,5 jaar wedstrijden rijden zat ik in de Z dressuur en springen!
Toen was het zomervakantie Jesper was 5 ik ging 2,5 week naar Spanje toe en mijn beste vriendin zou Jesper 2 weken rijden en ging dan zelf op vakantie. Onze buurman zou Jesper dan voeren! en op stal zetten enzo de laatste halve week. Ik kwam op dinsdag terug en ben natuurlijk meteen naar het land gegaan! Jesper lag op de grond. I riep en riep normaal kwam hij naar me toe rennen nu niet!
Ik rende dus naar hem toe! Zijn tong lag uit zn bek en hij ademde niet!! MIJN JESPER was DOOD! Hij was zijn weiland uitgegaan enin het andere weiland terecht gekomen daar had onze buurman gif voor het onkruid gespoten zoals afgesproken was met mn vader! Pony's kunnen daar niet tegen helaas en het is Jesper fataal geworden!! MIJN JESPER is maar 5 jaar geworden!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:57

Tja, ik zelf vind het ook veel te vroeg. Ze zegt dat ze met 2 al is begonnen met het hoofdstel, dat is al helemaal te vroeg!?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 14:13

Ik ben het helemaal met je eens Thir!! Ik zou het ook zo doen hoor! tot 2,5 moet het paardje nog lekker kunnen dollen met zijn vriendjes vind ik en vanaf 3 rustig aan beginnen met het zadelmak maken enzo!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 21:55

Ja.. daarom geloof ik het verhaal ook niet hoor. En ze is er ook erg open over vind ik, en dat ben je niet als dat echt gebeurt was. echt zo van "Ja en zijn tong hing uit zijn bek"

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 21:48

Hihi, dat meisje komt nu trouwens ook hier; Carolam. Maar wat jij verteld is toch ietsje anders. De pony was trouwens een arabische volbloed en geloof er nog steeds helemaal niets van maargoed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers