Ninja gaat weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Ninja gaat weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 18:32

Ninja, de pony (falabella) van vrienden van mijn ouders die ik 2 en een half jaar verzorgt heb, gaat morgen om 6 uur weg.

Hij heeft bij ons in de wei gestaan (staat ie nu nog, tot morgen) maar het gras werd echt te kaal, te weinig plaats dus.. en hun eigen wei staat ook bijna geen gras meer in, en die gaat ook weg (die wei + dieren erin)

Ninja was eigenlijk niet van die vrienden, iemand die ze kennen, daar was ie van maar omdat hij verstootten werd in de groep, hebben zij ninja gekregen. ze mochten dus doen wat ze willen,echt alles, eigenlijk dus wel hun pony maar bv verkopen zou dus wel in overleg gaan

en de dochter van die vrienden, die zou er voor zorgen maar die gaat nu ook op zichzelf wonen en ik heb het al die jaartjes gedaan maar nu heb ik ook een eigen pony en nu doet mijn vriendin hem dan sinds een paar maandjes bijna elke dag (haar geit staat bij ons in de wei)
maar zij krijgt ook een eigen pony

nou zei mijn vader dus net dat die vriend had gebeld, dat ninja morgenavond om 6 uur wordt opgehaald door de vorige eigenaar.
waarschijnlijk (neem ik aan omdat ie verstootten werd/wordt daar) zoekt die dan weer een ander plaatsje voor hem!
ik vind het beter voor hem Lachen maar ik zou hem denk ik ook missen..
ik heb hem leren springen samen met mijn vriendin, ik heb hele wandelingen gemaakt, ik heb hem op de stem laten reageren, ik deed er alles mee wat ik kon (niet rijden)

en nu gaat ie weg Scheve mond ik wist het wel en ik weet dat het beter is, maar nu is het echt zo en al heel snel! morgen gaan mijn vriendin en ik even snel foto's van hem maken..

ik zal je missen ninja Huilen Afbeelding

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 19:22

ah sneu berichtje.

ik denk dat ik hem wel zal missen, omdat hij de laatste tijd wat liever is geworden en ik er meer mee om ga.
ik hoop dat die niet meer afgestoten word, maar denk het niet omdat hij zoveel veranderd is.

ik hoop dat ie een heel fijn leventje krijgt want hier was het ook veel met weien wisselen, dan weer veel aandacht en dan weinig...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 21:56

ja hoop het ook
maar wat ik niet snap, zovaak bekeken en nooit gereageerd?
naja Verward

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 22:16

ooooo echt jammer!!! Het was zo'n scheetje!!! en zoooo lief!! en en....ik heb hem misschien maar 1x gezien...maar 1 ding weet iik zeker het was een superfalabella!!!!!!
-xxxxxxx-
Monique