Blij met bos!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Blij met bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 13:56

Opeens lijkt alles zo goed te gaan..
Navy is 100% in orde en heeft een goede conditie,
ik voel me goed,
het weer is goed,
heb een ontzettend goede vriendin,
en... zij begint ook steeds meer van buitenrijden te houden!!
Met als gevolg: we hebben EINDELIJK bossen gevonden hier in de buurt!! Okee.. het zijn geen bossen a la brede zandpaden waar je je uuuuuuuren kan vermaken met een pittig tempo'tje.. maar ze zijn lekker te rijden, en.. dan misschien wel niet zo groot, en op een half uur rijden, maar een draf gaat er makkelijk.
Enthosiast als ik ben heb ik meteen de kaart erbij gepakt, en ben tot mijn verbazing gekomen dat Den Treek heel dichtbij is! Een makkelijke sluiproute gevonden zeg maar!! Nu ben ik dus hartstikke blij, baalde eerst ontzettend van de omgeving hier, maar dat blijkt dus gigantisch mee te vallen!! Even wachten tot na Austerlitz, en dan kunnen we daar dus gaan trainen!!
Sorry mensen, maar ik voelde me even zo goed dat ik het er even uit wou gooien *LOL*
Groetjes

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:13

Gaaf he?! Dat Den Treek zo dichtbij is!!!!! Misschien zaten er nog best brede paden in het bos van gister.....zoveel hebben we eigenlijk niet gezien he.....
Maarja......Tiko gaat het ook weer steeds beter, en (toevallig) heb ik ook een hele lieve vriendin!!! Haha! Haha! Haha!