Trektocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 14:06

Jaaa! We mogen!
Al een hele tijd (we wouden eigenlijk in de voorjaarsvakantie gaan) zijn Myrthe (tiko op Bokt) en ik van plan met onze knollies op trektocht te gaan.. En nu is het (zeg maar) definitief!
We mogen! Het wordt wel anders dan we in gedachten hadden, we waren van plan in een dag naar de Veluwe te rijden, en daar dan van boederij naar boederij, en de laatste dag weer naar huis. Dat is dus een beetje gewijzigd.. We rijden in een dag (of desnoods in 2) naar Nieuwegein, daar stallen we ze voor die nacht op een manege, wij slapen dan bij mijn oma en opa Lachen (5 minuten daar vandaan) en de volgende dag gaan we daar in de buurt rijden (is best veel water daar en mooie polder, we moeten alleen nog evn op zoek naar bos), dan gaat het 's avonds weer hetzelfde, en dan de dag erna weer terug naar huis, of NOG een dag rondrijden. We kunnen eventueel ook met een grote omweg naar huis, dat we 's avonds dan ergens anders slapen en de dag daarna de rest naar huis rijden..
We gaan dit in de meivakantie doen (na 5 mei, dan heb ik Endurance) en blijven dus 3/4 dagen weg.
Ik heb er onwijs veel zin in, moeten natuurlijk nog een heleboel reglen en kopen, maar.. in geld uitgeven ben ik ontzettend goed Lachen dus dat komt wel ok.
Iemand nog tips voor die trektocht, of in die omgeving een mooi bos oid?
Groetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 14:14

hee wat leuk zeg.

Alleen eerste teleurstelling bij de Nedereindse plas in Nieuwegein mag je NIET rijden als je betrapt wordt krijg je een flinke boete. Ben van de zomer 2x gewaarschuwd dus ik had mazzel. Ik begrijp dat je op de manege in nieuwegein wilt gaan staan ?/ Kijk eens rond en bel eens rond bv houten daar kan je je paard redelijk goedkoop voor een nacht stallen.
Als je nog vragen hebt stuur maar een pb Lovers .

Verder ben ik wel benieuwd waar je dan allemaal heen wilt in de polder Verward . Zoveel echt leuks is er niet te rijden. Ik zou eerder kijken of je met een bokker niet wat kan regelen in een wel interessant en veilig gebied bv Apeldoorn Tong uitsteken .