Barbiano kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Barbiano kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 09:27

Afgelopen paasweekend was er een aangespannen wedstrijd dus kon ik niks met Barbiano doen. Hij was vrijdag lekker de wei in geweest en zaterdag ook. Aangezien hij zondag niet uit zijn stal kon heb ik hem zaterdag niet gereden om spierpijn of iets anders te voorkomen. Dus geheel tegen mijn principes stond hij stil afgelopen zondag. Gisteren lekker gepoetst en gefrummeld en toen aan de longeerlijn. Lekker aan een halstertje en hij liep met zijn neusje op de grond echt heel fijn. Alleen de andere kant op ging het dus niet lekker. Barb moet dan eerst altijd even emmeren en aanspringen in galop en toen hij terugkwam in draf ...... kreupel. Ik zag het aan het knikje met zijn hoofd maar aan zijn benen was amper iets te zien maar het leek op linksachter. Gatsie en hij is nooit kreupel. Dus zijn hoeven bekeken zat niks in. Uit laten stappen en gevoeld aan zijn been. Er was niks warm maar toch voor de zekerheid zijn benen goed afgespoten. Waarschijnlijk zich verstapt met aanspringen. Nu maar hopen dat alles vanavond weer goed is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:02

Ik zal het ook voor je hopen, is erg rot zoiets, vooral omdat ze nooit iets hebben. Boos!