Ben trots...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Ben trots...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 08:02

op Iris..

We hadden gisteravond een uitvoering van een toneelstuk met onze rijvereniging ivm 75-jarig bestaan. Het stuk speelt zich af in het bos en gaat over een zigeunerkamp.

Mijn rol was niet zo heel groot, maar ik moest in elk bedrijf met Iris opkomen. We hebben dit natuurlijk heel veel geoefend de afgelopen weken en Iris was elke keer strontvervelend! Stond nog geen 2 seconden stil, bokken kortom vervelend.. Ik zat van de week nog te twijfelen of ik het wel met haar zou doen omdat het niet de bedoeling is dat wij het stuk verknallen....

En gisteravond.........! Ze was geweldig... stond stil op de momenten dat het moest, liep het toneel op als een volwaardig toneelspeler, keek een beetje arogant van zich af ( "ik doe dit dagelijks") ging in volle galop het toneel op, zet haar stil en vervolgens verzet ze de eerste 5 minuten geen stap.....

Nou wat een wonderpaard! Ben helemaal trots op haar! Moet ook zo om haar lachen dan. Ze gedroeg zich echt als een supertoneeltalent! Nu moeten we zaterdag nog een keer.. Ben benieuwd of ze zich dan weer zo super gedraagt! (als dat zo is, dan knuffel ik haar kapot!)



Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 10:11

Zaterdagavond was ze weer geweldig! Er zijn wel foto's gemaakt maar heb ze nog niet gezien.. Komt dinsdag op les wel.. Zodra ik ze heb, zet ik ze erop.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Tinkermuts en 31 bezoekers