update aanbod land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

update aanbod land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 23:06

Vanavond ben ik door de sloot naar het land gelopen. BIj ons is de sloot vrij droog, maar het weiland ligt wat lager, en de sloot daar was wat natter. Het viel mij 100% mee hoe groot het wel niet was. Wel moet de hele omheining worden vervangen, aangezien het nu idd op shet-hoogte is.
Wel is nu duidelijk dat we met geen mogelijk Des vanuit onze tuin daar heen krijgen, het mogelijke paadje langs de buren is te smal, en de sloot veel te breed.
Nu is het wachten tot ik de meneer van de shetlanders zie, aangezien ik zijn telefoonnummer en huisadres niet weet (hij staat niet in de telefoongids). Ook heb ik nog niet duidelijk kunnen zien of er een waterlossing naar het land gaat, waarover ik des desnoods naar het land kan brengen.
Misschien dat ik via een van mijn kennissen in het dorp het huisnummer van de shet-meneer kan achterhalen. Dan kunnen we er een beetje vaart achter zetten. Ik moet namelijk deze week iedere ochtend werken, en ik weet dat 's ochtends de shet-meneer de pony's verzorgt (als ik vrij was kon ik op wacht gaan bij het land...)
Nog even afwachten dus....

Het eerste land-bericht staat overigens hier (voor degenen die het gemist hebben):
[VvdD] aanbod gehad voor land!!!!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:44

een sloot daar kan je toch een brug over heen leggen ??
(dmv oa bielsen die zijn 2e hands wel op de kop te tikken soms zelfs gratis, plank er over heen evt zand storten, leuninkje en klaar is riette)

komt vast wel goed !

gillian

Berichten: 4419
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 10:50

een duiker erin en voila, je kunt erover hoor Knipoog
veel succes!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 23:15

Dat heb ik al van iemand anders ook gehoord vanavon. Ik heb ondertussen ht adres en tel.nr. van de meneer met de shetten. Ik vind persoonlijk het pettigst om van hem OOK toestemmimg te hebben om over zijn pad te gaan. dan kunnen we altijd in de toekomst nog een pad bij onze buren langs maken (als zij dat goed vinden natuurlijk).
Mijn kennis zei ook tegen mij dat het dan slim was om aan de slootkant een paar palen met een plank te maken, om te voorkomen dat mijn knol de sloot inhobbelt. Dan kan ik haar gewoon het land injagen.
Er zijn dus nog opties... Maar het liefst hebben we ook gewoon toestemming van de shetten-meneer, maar die is wel aardig dus....