voor het eerst zonder zadel buitengereden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

voor het eerst zonder zadel buitengereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 23:28

mijn paard was eerst altijd heel druk buiten maar de laatste tijd ging het zo goed dat ik er vandaag zelfs zonder zadel op durfde ( ik rijd in de bak vaak zonder zadel dus ik ben het gewend )
nou eerst was mijn verzorgster op magned naar buiten geweest een lange rit had ik begrepen ( we hadden beloofd rustig aan te doen maar ze kwam met magned terug en magned was helemaal nat van het zweet ( was ik dus neit zo blij mee..)) dus ik heb magned afgespoten ( de bezweette plekken ) en heb haar onder een zweet deken gezet, daarna nog even afgedroogd ( het schoot niet op Haha! ) en ben met haar gaan wandelen om haar droog te krijgen.
na een km ofzow kwam ik 2 fietsers tegen ik heb even gevraagd of iemand me een voetje wilde geven ( en ja natuurlijk Haha! ) en ik ben toen zonder zadel terug gestapt naar stal en heb zelfs nog een klein stukje gedraafd ik kon het niet laten Schijnheilig
ze was heel lief en zelfs bij een auto is ze er niet meer vandoor gegaan Lovers

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 11:09

haha ja ze krijgt al echt een buikje echt heel schattig
ik zal binnenkort foto's maken
vooral al het zadel erop ligt is het grappig
Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:23

Ja, dat staat stoer hè, dat buikje met zadel ervoor grin. Ik ken het.... Maar gaaf hoor, ff zonder zadel, ik doe het je niet na!