ruiterbewijs rijden => wat een onzin allemaal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:57

Echt raar hoor Verward Dat vind ik redenen die nergens op slaan. Ik ga mijn ruiterbewijs over 1½ maand halen nou ik ben benieuwd Verward

Ray --» M`n Tinker


Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:01

Roskur schreef:
Haha ja dat bedoel ik dus, lekker vooruitzicht Haha!. Nog veel succes... Hopelijk heb je een iets minder strenge jury...cursus...persoon...dinges... Knipoog

Ja bedankt Roskur, voor je succes wensing. Ik hoop dat ik niet zo`n strenge persoon heb, dan ben misschien gelijk gezakt Verward Naja ik hoop dat op het Reelaer veel aardige mensen zitten....

Ray --» M`n Tinker


Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:11

joelledsr schreef:
Het rare is vooral dat dit allemaal ruiters waren die dagelijks op hun paard zitten... Met jarenlange ervaring, nu werden vooral de paarden en niet de ruiters beoordeeld.
En verder vraag ik me nu dus ook echt af wat dat papiertje nou daadwerkelijk ward is en zegt over iemands rijkunst...

Het zegt helemaal niks over iemand rijkunst!! Dat leer je niet door een boek te leren, maar echt in de praktijk te rijden met lessen enzo. 3 van de 25 is natuurlijk echt weinig en zou me mond wel hebben opengetrokken als het om een duidelijke onzin reden ging waardoor je niet bent geslaagd...

Ray --» M`n Tinker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 bezoekers