Utinka (paard)is over me heen gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Utinka (paard)is over me heen gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 23:31

LETTERLIJK Frusty

het begon als een hele vrolijke boktmeeting tussen mij en Esther (cittemee). Het was een vervolg op de ontmoeting bij mij op stal.
Ik zag dan eindelijk haar paardje in het echt. Utinka is 3 jaar en lijkt heel braaf zo op het eerste gezicht Bloos ik had paarden snoepjes mee en heb lekker geknuffeld.

Toen is Esther opgestapt en reden we naar de bak een paar huizen verder op, nog steeds niets aan het handje. Esther zei dat ze erg braaf was vandaag.
Eenmaal bij de bak was het al best donker dus de lampen maar aan. Lekker stappen en daarna een drafje. Ik had de camera in de aanslag maar het was erg donker dus ik zat wat instellingen te veranderen toen ik ineens hoord... KIJK UIT!... dus ik draai me om en zie Utinka recht op me af galopperen en BAF ze liep vol op me in. Ik voelde een dreun, van ik denk haar knie, tegen me aan en daar lag ik in het zand. Snel mijn armen over mij hoofd gedaan en gehoopt op een goede afloop.
En toen was het voorbij, ik dacht nog achterbenen tegen me aan te krijgen maar dat gebeurde niet. Dus snel omhoog gekrabbelt en IK HEB NIETS geroepen Tong uitsteken Wat ik had ook niets.... volgens mij is er een wonder gebeurt ..
Esther is zich kapot geschrokken ( en ik ook wel een beetje Schijnheilig ) en heeft wel 100x gezegt hoe erg ze het vond. Lekker zo´n eerste indruk van Utinka Knipoog
Helaas zit mijn camera wel onder het zand, hopelijk kunnen ze die maken want die is van mijn broertje geweest Verdrietig

Daarna heb ik nog even op Utinka gestapt terwijl Esther haar vast hield want ik vertrouwde Utinka niet meer zo Tong uitsteken

Toen nog een hele poos gepraat over onze prive dingetjes en daarna terug naar stal. Lekker wat gedronken en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan helaas Verdrietig want ondanks de crash, was de meeting weer erug gezellig en zeker voor herhaling vatbaar OK dan!

Esther ik vind je nog steeds lief hoor Lovers en je baby kan er ook niets aan doen die moet nog leren in het donker te rijden denk ik.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 16:26

Mijn been voelt blauw maar er is niets te zien.. misschien komt dat nog.
Mijn bovenarm is iets stijf maar verder heb ik er helemaal niets aan over gehouden gelukkig Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 21:16

Ik heb een beschermengel Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 09:47

Een volgende meeting ga ik niet meer met mijn rug naar Utinka staan Lachen
dat heb ik wel geleerd.

Gelukkig is mijn camera gemaakt, weer een toeval dat Esher in zo´n zaak werkt... het is allemaal zo apart wat we mee maken.
Maar goed, de spierpijn is weg, hier en daar een blauwe plek maar dat mag geen naam hebben. Het valt me echt heel erg mee ,de schade en ik heb een "leuk" verhaal om te vertellen Vingers aflikken

Geef Utinka maar een knuffel terug Ach gut

Vanmiddag ga ik nar Masja en Tiara, ben benieuwd wat we daar mee maken Haha!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Char_elle, Dartel, Kopmeeuw, laura22, ManonGrr, Mo_Noah, Mutti, sasja0705, StonedRomy, Vagabondo en 158 bezoekers