mijn ALLERLAATSTE rit op Dundee!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

mijn ALLERLAATSTE rit op Dundee!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 18:23

Al 2 jaar doe ik 2 hobby's, ik rijd paard, eens in de week op de manege en sinds de laatste maanden ook zo vaak als ik kan op mijn verzorgknollie Skip. En ik zit op stijldansen. Allebei redelijk duur en mijn moeder kan het kwa financien gewoon nie tmeer betalen.

Daarbij kwam dat mijn danspartner en ik hebben besloten om te gaan dansen bij een dansschool in de Den Bosch wat vooral voor mij toch weer 30 a 40 euro in de maand aan vervoerskosten met zich mee brengt.

Ik moest dus beslissingen gaan nemen. En ik heb toen voor het dansen gekozen. Ik kon nog vaak in de week gratis op Skip rijden, en dan nog doen en laten wat ik wilde ook. Op de manege leerde ik toch niks meer aangezien we elke week in de bossen rijden, en we de meeste saaie instructeur ooit hebben! De manege was gewoon niet meer zo leuk en gezellig zoals het ooit was!

Voor de vakantie zou ik eingelijk voor de laatste keer komen, maar toen ik aankwam bleek iedereen van mijn les eerder te rijden, en ik kreeg in 5 minuten dundee niet gevangen. Dus ben toen op een ander meegegaan, maar ik wilde toch heel graag voor 1 laatste keer op mijn allergrootste schat en lieveling en super paardje rijden! Dus eerste les na de vakantie ben ik toch nog gegaan...

Ik iedereen gemaild of we 1 laatste keer met zijn allen in de groep konden rijden, bijna iedereen laten weten dat ze dat ook wel leuk vonden, vervolgens kom ik om half 2 aan, gaat iedereen op DAT moment mee in de groep. Nou leuk aardig sociaal, en ok dat ze dan rijden geen probleem maar niemand die ook even op het idee komt om mij even te bellen of zo dat ik ook zorg dat ik er eerder ben. Nee fijn, heel erg fijn Verward

uiteindleijk waren Fleury ik en janneke als enige onze instructeur was er ook niet, en toen mochten we van de eigenaresse wel met zijn 3tjes gaan rijden. Dus ik heb ondanks alles toch nog een HEERLIJK relaxed buitenritje gereden, waarin dundee SUPER braaf was, het was wel warm maar verder vond ik het echt heel erg leuk!

Dit was mijn allerlaatste ritje op haar, en dat vind ik HEEL erg jammer, maar ik heb ook een hele hoop goede herinneringen aan haar, en dat is ook belangrijk!

DUNDEE! je bent een SUPER paardje, en ik ga je zekersteweten heel erg missen! Je bent een schat!

(mijn laatste dagje met dundee, eerst in de stal)
Afbeelding

En de laatste paar minuutjes op haar na de rit Haha!
Afbeelding

Afbeelding

tiene

Berichten: 56
Geregistreerd: 02-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 18:30

wow mooie foto's grid en echt jammer dat je niet meer op de manege kunt rijden nou ja dan maken wij bij het dansen er maar een feest van

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:01

hey meissie... mooie foto's en jammer dat je je superpaardje moet laten gaan... Maar nu moet je het maar met mij doen... KNUF

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 07:32

hej hej meissie

ik ken het gevoel heb op dezelfde manege ooit dezelfde beslissing genomen en soms mis ik het nog wel. maar je hebt skip nog en je kan nog met mij buitenrijden en verder kan je lekker dansen Lachen
wie weet wat er in de toekomst allemaal ooit nog een keer kan Lachen
groetjes fabske

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 08:17

aa ingrid echt klote dat ik er niet kon zijn!
Hoop dat ik je nog een keer zie of dat je toch stiekem een kijkje komt nemen op de manege Knipoog
Heel veel succes voortaan met het dansen!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:24

Jee wat stom zeg dat ze jou niet bellen. Maar met zijn 3en een bosrit lijkt me nog veel leuker dus dan had je wel geluk Lachen Ik denk dat je een goede keuze hebt genomen hoor.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:42

jammer adt ze niet op jou gewacht hadden.
Maar fijn dat je toch een mooie laatste rit hebt gehad