twee weken om snel te vergeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xdominiquex
Berichten: 272
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: soest!!!!

twee weken om snel te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 16:42

Zoals jullie weten is vorige week woensdag mijn paard Undercover overleden, en ik mis hem vreselijk!!!
Die zelfde week hadden we een shet met zandkoliek, waar mijn zusje net op tijd bij was. De shet is al 10 jaar van me zusje, dus hoort echt bij de familie.
De dag na de dood van mijn paard kwam de pony van een vriendin die bij ons staat met een bloedbeen de wei uit. Het was maar goed dat we er waren op dat moment, wie weet wat er anders was gebeurd. De oorzaak is nog steeds onbekend..
En als laatste dan nog de pony van mijn zusje die een peesontsteking heeft opgelopen, dat kon er ook nog wel bij !!!
Deze weken zijn voor ons allemaal een enorme klap geweest, maar gelukkig het met hun allemaal weer goed.

Ik ben voor anderen paarden gaan kijken, maar maak steeds de vergelijking met Undercover. het was zo'n bijzonder dier....

Morgen ga ik kijken voor een bonte, waar ik eigenlijk niet van hou, maar ik vind het een plaatje!!!! Het is een osmium en ik vind echt dat daar hele goeie nakomelingen van zijn.Ik hou jullie op de hoogte !!!

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:07

Alle rotdingen komen ook altijd allemaal tegelijk. Gelukkig maar dat het nu weer goed gaat met alle paarden.
Heel veel succes morgen.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:10

he, alles in 1 keer, Hoop dat die bonte iets wordt

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:11

Wow, balen al die oliebol in een bepaalde tijd.. Scheve mond
Succes met het paardjes kijken! Lachen

KellyS

Berichten: 78
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:40

Nog veel sterkte Ach gut
En succes morgen!