nu manege les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

nu manege les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 15:03

hay hay

ik weet het dit is redelijk on nozel..
maar ik ga over 5 min (als ik snel ben) naar de manege en krijg ik les .... Haha!
Ik heb er wel zin in want ook me vriendin komt slappen en ook naar mijn paardje kkijken

en ik hoop dat ik mag rijden op arthur is mijn skatjuh een exdraver geloof ik en supper leuk (zoms moeilijk ) maar ik krijg redelkijk veel van hem gedaan Haha!
ik hoop ook dat we de poder in gaan .. das egt super gaaf

maar ik zal wel weer op een stom paard zitten en niet naar de poldergaan :S heb ik altijd Boos!

maar jullie hooren zo op wie ik heb gereden:D

kus kus eva and have a nice day:P

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat


evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 18:08

hihihi nee niet de polder jammer genoeg zijn ze er met iest bezig en nu kunne we niet door rijden ..
maar ik zat op loyd maar die is wel oki maar had er geen zin in (kinder pony en rij normaal op groote paarden)
dus ging ik ruilen en mocht op vlady een goede wedstrijd pony maar om dat hij eerst in de leas was maar die stopte er mee en ze vonden het niet een goede manege pony omdat hij veel beter voor wetsrijden was en is dus nu tijdelijk tot ie verkocht is manege pony heel zonde voor zoon beets.... maar vet lkkr gereden
Haha!:D

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, Laj1, SemrushBot, sterregoud, Telpeva en 115 bezoekers