Weer helemaal verliefd op die gekke merrie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Weer helemaal verliefd op die gekke merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 22:37

Doordat het zadel bij de zadelmaker ligt, ben ik even aangewezen op het alternatief beweging geven. En voor de afwisseling, die ze heel hard nodig heeft, heb ik haar vandaag maar weer eens losgegooid.....
Dit keer met zweepje er (de eerste paar rondjes) bij.... In het begin kwam er weinig uit, maar toen dat knopje dan één keer omging Bloos! Geweldig om te zien, en hoe gek ze ook aan het springen en dansen is, begeleid onder heel hard gesnuif.... ze blijft op mij letten. En als ik duidelijk maak dat ze naar me toe mag komen, komt ze helemaal gespannen en klaar om bij maar een verkeerde beweging van mijn kant weer helemaal gek te worden, toch naar me toe. Geweldig! Ik ben weer helemaal verliefd op die gekke merrie Lovers

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk



Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 23:43

Dat zijn idd de momenten dat ik al dat geëtter van haar van de afgelopen tijd , even helemaal kan vergeten Lachen
Helemaal als ze dan aan het eind helemaal los, achter me aan loopt door de bak heen en op een enkel handgebaar van hand veranderd. En dat terwijl ik niets van NH/freestyle of wat dan ook in die trant afweet en daar ook helemaal niets mee doe.... paard ook niet trouwens.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 21:16

xtwisterx schreef:
Ik zie die gekke knol van je al helemaal voor me Richtje... *LOL*
Geweldig, volgens mij wordt ze hartstikke gaaf om te zien als ze dat doet... Had je geen fototoestel bij je? >;)

Fototoestel had ik niet bij me idd was het waarschijnlijk ook te donker voor geweest.....
Maar je moet gewoon binnenkort weer eens langskomen en dan doen we het over Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Maaike_Ma, MairiMacBran, Marcato, Molfre, Natasjaa, Padoertje, roosjenat, Vagabondo en 124 bezoekers