Aldira verliefd op een Tinker + foto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Aldira verliefd op een Tinker + foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 19:47

Vandaag met mijn zus weer een buitenrit gemaakt op Aldira van 2 uur. Ze was wat chagrijnig en gespannen maar na een uurtje begon ze te ontspannen en hebben we heerlijk in het zonnetje gereden.
Tenminste...zonnetje? Net op het moment dat we een heel stuk open vlakte overstaken begon het keihard te regenen, waar dat nou ineens vandaan kwam Verward Het zonnetje scheen gewoon nog maar we waren in 1 klap doornat.
Op de terugweg zagen we ineens een hele mooie Tinker staan en ook Aldira was erg geinteresseerd (en hengstig Tong uitsteken ) dus die was lekker aan het showen enzo, vond de Tinker ook ERG interessant en toen ik even beter keek zag ik dat het die goedgekeurde tinkerhengst was die al een poosje in de buurt van Rolde staat. Kitty heeft nog eens foto's van op bokt gezet als ik me niet vergis. Het is die hengst met een heel wit koppie, wel een mooi beestje zeg, en showen Lovers Phoe, wat een uitstraling! Aldira was ook op slag verliefd volgens mij *LOL*
Daarna was ze heel plakkerig naar Pliva toe en zat helemaal niet meer op te letten, struikelde ook steeds doordat ze achterom keek, heel grappig allemaal.
Dit was nu de 3e buitenrit met Dira en ze doet het steeds beter, kijkt steeds minder van dingen op maar deze Casanova kon ze toch niet weerstaan Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers
Laatst bijgewerkt door Cody op 31-03-02 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:02

Lekker he dat genieten in de zon en dan lekker rijden met je paard.
Dus het heeft bij jullie geregend........hier is het pas net beginnen te regenen Haha! .
Cody blijf je nu op Aldira rijden......?
Misschien heb ik wat gemist Knipoog

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:06

oei aldira heeft dus een goede smaak Haha!
als ik t goed heb bedoel je nigel, errug mooie tinker wat ik zo van foto's kan zien jammer dat hij uit de dekdienst terug is getrokken, vond het echt een supermooie tinker waar nog een hoop mooie veulens uit hadden mogen komen van mij.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:09

Ja Nickel B bedoel ik geloof ik, super beestje hoor!
Ik lees net op een site dat hij door een noodlottig ongeval teruggetrokken is uit de dekdienst, dat hij inmiddels geruind is Huilen en als recreatiepaard door het leven gaat.
Nou ja, een je-weet-wel-hengst dus, maar je kunt nog goed zien en merken dat hij lang hengst is geweest!

Ja Aldira heeft wel smaak! (behalve dan die keren dat ze zich uitslooft voor een Shet van nog geen eens 1 meter, niets tegen Shetlanders maar ik bedoel ze is een Haflinger Haha! )
Ik blijf Aldira doen totdat ze verkocht is of totdat ik iets anders heb gevonden voor van de zomer, want mijn zus gaat weer het weiland huren van de zomer waar we vorig jaar Pliva en IJsco hadden staan en ze wil er graag een paardje bij in.
Nu ben ik dus een beetje op zoek naar een paardje wat ik dan bij Plief kan zetten en kan verzorgen en rijden. Want ik moet ook een beetje vooruit kijken, voor hetzelfde geld komen er morgen mensen voor Dira kijken en is ze verkocht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:17

Afbeelding

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:32

Kan me heel goed voorstellen dat Aldira daar verliefd op is geworden Lovers
wat een schitterend dier zeg!!!!

Dus je mag gelukkig nog van Aldira genieten.......maar wel een beetje rot zeker he die onzekerheid..... Verward
Kun je IJsco niet weer lenen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:36

IJsco staat bij de tante van Mika in de wei *LOL* (jaja de wereld is klein)
Maar het leasecontract voor IJsco loopt steeds van oktober tot mei ongeveer, omdat ze haar de zomerperiode zelf nodig hebben.
En mij gaat het vooral om de zomerperiode. Want van de winter heb ik weer geen weiland waarschijnlijk...
Ja, lekker ingewikkeld weer Tong uitsteken

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:11

so he, das zeker een mooie tinker!! ik zou ook meteen verliefd worden!! Lovers

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:31

errug mooie tinker, inderdaad Kwijl