Flair heeft het ontsnappen uit gevonden:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Flair heeft het ontsnappen uit gevonden:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 19:27

Haha! Wat een ramp zeg zo`n pony.

Ik had haar even in de longeerbak gezet omdat de twee buitenbakken allebei bezet waren kon ik haar daar niet in zetten.

Toen wilde er dus iemand longeren dus wilde ik Flair eruit halen, het hek stond een beetje op een kiertje en normaal komt ze altijd naar me toe lopen.

Ze kwam dus niet, dus ik liep naar haar toe, toen dacht mevrouw: Ik heb helemaal geen zin om naar binnen te gaan en rende weg, toen vond mevrouw uit dat het hek op een kier stond en dat ze hem wel even verder open kon duwen en een rondje over het erf kon gaan rennen.

Dat ging zo snel, wat een etterbak zeg dat heeft ze nog nooit gedaan.

Later was er een buitenbak vrij dus had ik haar daarin gezet, met nog een andere pony.

Ze waren lekker aan het rennen en spelen met elkaar, ze stonden drie kwartier buiten en toen dacht ik ik ga even mijn hoofdstel invetten.

Ik mijn ledervet gepakt en ik liep over het erf heen, schreeuw er opeens iemand, KIM JE PONY LOOPT LOS!!! Ik vloeken natuurlijk, ze had dus weer een hek opengewurmd, hier zat nog wel een halstertouw omheen gebonden. Flair weer een rondje erf gerend en richting stal want er was al kuilgras gevoerd en dat rook ze.

Ik haar gepakt en weer terug gezet, die andere pony waarmee ze stond was helemaal lijp het hek was achter Flair dichtgegaan dus die kon er niet achteraan. Ze gingen helemaal uit hun dak allebei toen ik Flair weer in de bak had gezet.


Weer wat geleerd, mijn pony is slimmer dan ik dacht.

grrr Boos!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:45

Hihi *LOL* Ik zie het helemaal voor me Haha!
maar dat flair slim was had ik je wel kunnen vertellen...toen ze bij bruin nog op stand stond hebben we haar 's avonds ook weleens van de dijk moeten plukken...Party!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Och,

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 21:50

Och Kim, ik moest er eigenlijk een beetje om lachen. Ja paarden en pony's kunnen zo eigenwijs zijn he! Ik ken paarden die hun deur openkrijgen e.d. Ik weet zelfs een vriendin die haar paard vast zat tussen een deur omdat hij het zo nodig vond om rond te neuzen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 08:16

gomir schreef:
Hihi *LOL* Ik zie het helemaal voor me Haha!
maar dat flair slim was had ik je wel kunnen vertellen...toen ze bij bruin nog op stand stond hebben we haar 's avonds ook weleens van de dijk moeten plukken...Party!!


haha dat zal best maarre, toen was ze nog niet opgevoed.

Ik heb haar wel een beetje heropgevoed hoor, en dat was nodig ook. Ze is nu trouwens veel liever geworden.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 10:30

Hahaha! Ik zie het ook zo gebeuren... Nou ja, maar hopen dat ze niet slim genoeg is om dit lang te onthouden Knipoog .

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 16:06

hehe denk maar niet dat ik het nog laat gebeuren, ik zorg nu wel dat ik een touw om het hek heen bind die ze niet los gaat krijgen Haha!