Mishandeling gezien?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Mishandeling gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 21:30

het was TE ERG voor woorden. Ik fietste net terug van mijn paard en dan kom ik altijd langs een verlaten boerderij. Ik hoorde allemaal gehinnik en geschreeuw. Ik stopte even om het te bekijken. Er ging ene deur open en er kwam een man uit de deur. Hij liep naar een schuurtje toe en kwam daarna were terug. Ik stond in het donker achter ene boom dus hij kon mij niet zien. Toen zag ik hoe hij het paard sloeg en schopte alsof het ene stuk vuil was!!! Ik durfde niet te doen want de man zat zo hard te schreeuwen! Ik vond het echteng. Het paard zat echt te steigeren enzo..
Toen de man weer naar het schuurtje ging ben ik hard weggefietst.
Mensen help, wat moet ik doen, moet ik de politie bellen??

IK BEN TEN EINDE RAAD!
WIE DOET NOU ZOIETS?? Verward


urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 21:35

ik heb m wel vaker in de wei zien staan, hij is heel magertjes enzo.
Hij staat alleen in een hele grote wei, maar zie verder nooit mensen lopen ofzo.. Alleen nu dan!! Boos!

En Cassidy, ik snap je opmerking niet. Een paard schop je niet, ik weet niet hoe jij je paard dan wel bestraft.
Ik heb hopelijk duidelijk gemaakt dat hij echt veel slagen werd enzo, en dat lijkt me gene normale straf...
Laatst bijgewerkt door urlyjoler op 01-09-04 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 21:50

Fijn dat mensen mij snappen.
Maar cassidy, je snapt me verkeerd meissie..
Ik geef mijn paard ook wel eens een daajakker.. Maar deze man sloeg en schopte zijn paard meerdere malen. Ik weet niet wat hij in dat schuurtje ging halen maar het leek op een soort. Dus het gaat hier echt om mishandeling!!!

urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 21:57

OW, okeej, dankjewel Nikuye!
en de anderen ook bedankt.
Ik ben erg geschrokken maar begin nu te snappen hoe ik moet gaan handelen


urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 10:51

Bedankt voor de goede reacties. Ik kan het verder niet echt uitstaan dat mensen zeggen dat ik dit allemaal verzin. Ik ben er gewoon erg van geschrokken en vandaar misschien mijn 'overdreven reactie'..
Ik heb er niets aan als ik steeds moet gaan verdedigen dat dit echt gebeurd is, dus hou daar alstublieft mee op!


Ik ga snel de politie en de dierenbescherming bellen

urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 17:43

nee Billy, dat is ook wel zo. Maar waarschijnlijk heeft het paard wel verwondingen of vleeswonden ofzo. En ik kan het dan toch wle doorgeven ana de DB

urlyjoler
Berichten: 31
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 18:45

Boos! Brr, ik kwam vandaag weer langs die boerderij.
En ja hoor, het was weer raak. Dit keer geen slaan enzo, maar het paard stond in de wei met een heel lang touw aan het halster vastgemaakt. Als het dan gaat rennen enzo, gaat hij er toch zo op staan?
Ik heb aangebeld, maar er deed niemand open!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonny95, Dala8, egnie, frutsel05, lina1998, mooney en 14 bezoekers