Ok hier wil ik jullie even van laten meegenieten:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Ok hier wil ik jullie even van laten meegenieten:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 20:57

Ik heb net iemand verteld dat ik om 4 uur locale tijd op haar paard rond zal rijden. Niets bijzonders zou je zeggen....alleen het is een ongelooflijk wilde en schuwe bok, nog erger dan die Mustang Haha!

Ik heb nog precies 3 uur de tijd om hem te temmen en erop te klimmen, zal het lukken? Wedden kan tot 3:30 mijn locale tijd Haha! (7 uur vroeger)

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:25

ik wens je succes. hopelijk is t je gelukt.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:26

Ja succes Pril Lachen Ben jij soms de nieuwe monty roberts? Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:27

euh wat een uitdagende klsu zeg ??

Zal voorje duimen dat je het red.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 00:13

Ik vind het een beetje een vreemde weddenschap.
Hoop dat winnen niet betekent dat het paard verliest.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 01:19

Gelukt!! Even toelichting: dit is dus een ontzettend verwend paard waar al tig mislukte pogingen op zijn ondernomen om hem onder de man te krijgen. Het probleem is dus dat ie geleerd heeft dat zodra ie idioot gaat doen, zijn ruiter eraf springt. Dus ik had tegen de eigenaar gezegd dat je er gewoon op moet blijven zitten en als ie er dan achter komt dat zijn ruiter er toch niet afgaat, hij vanzelf ophoudt met z`n gezeur. Rara wie was de testruiter?

Mijn heorie klopte dus! Het heeft slechts anderhalf uur geduurd, maar ik heb hem gereden met 4 hoefjes aan de grond! Ik ben er gelukkig niet afgedonderd (handig hoor zo`n knop aan je westernzadel Knipoog ) Wel een keertje met hem onderuit gegaan. Hij werd zo hysterisch dat zijn last er niet van plan was af te gaan dat ie vergat zijn korte vette potjes op te tillen en dus op de grond landde Bloos Hij sprong weer op dus ik hoefde gelukkig niet af te stappen en kort daarna was het gezeur over. Nou is ie echt als een lammetje joh! Hij was echt met stomheit gelagen haha! We hebben hem een goede poestbeurt gegeven en voer. Hij blijft hier nog wel een tijdje om hem verder doorgewerkt te worden en ik denk dat ie het waarschijnlijk nog wel een paar keer zal proberen maar de eerste stap in de goede richting is gezet!

Ik ben er wel blij om want volgens mij is helemaal geen kwaad dier. Alleen gewoon erg verwend. Maar ik denk wel dat het een fijn paard gaat worden.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 01:57

En dat is een paard van iemand anders?

Tja, het getuigt wel van een flinke dosis lef hebben hoor!
Goed dat het je gelukt is!