Jildau heeft haar sexualiteit ontdekt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Jildau heeft haar sexualiteit ontdekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 12:10

Jildau was altijd de merrie die nooit hengstig werd. Altijd bazen over alle paarden thuis...de dominante kenau in de groep zeg maar Knipoog Ik heb haar zelfs proberen te laten dekken dit jaar, maar ze wilde er niets van weten. Nou ja, helaas, geen merrie om ooit mee te fokken. Ik had me daar al bij neergelegd. Maar nu dan:

Ik ging vanochtend rijden en het viel me al op dat Jildau zich wel erg af liet lijden door de andere paarden in de wei. Nou ja, niets speciaals. Tot ik nog even uit ging stappen en haar aan een paar paarden in de wei liet snuffelen. Het onmogelijke gebeurde hoor, ze begon plasjes te doen! En te gillen! En haar staart op te krullen! Zo hengstig als de pest dus....niet dat ik er op dit moment zo blij mee ben, ik heb zaterdag namelijk wedstrijd en ze blijkt dus behoorlijk lastig te worden van die hengstigheid maar ja, het is wel leuk om te weten dat er nu misschien toch nog een veulentje in zit voor in de toekomst. Eerst mijn dame maar eens wat hoger in de dressuur rijden, want dat is wel nodig nu ze geen papieren heeft en het anders weinig zin heeft om te gaan fokken Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 12:22

Ja, ze was verkocht, maar is meteen weer teruggekomen omdat er een gebrek geconstateerd was door die dierenarts: ze zou een scheef bekken hebben. Is niets van waar blijkt na controle door mijn eigen veearts, maar goed: ze zal wel iets geflikt hebben wat ze niet aanstond en haar meteen teruggestuurd hebben. Toen ze zo zielig uit die trailer kwam lopen wist ik het zeker: wij passen bij elkaar en ik doe dat beest niet meer weg Lovers We zijn niet veel later gestart en hebben 9 winstpuntjes gereden in 10 proefjes, dus ik ben heel trots op mijn bink Haha!


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 15:09

Nou de verkoopplannen zijn alweer 3 maanden geleden van de baan afgegaan hoor *haha* dus uiteindelijk zijn we nu al 2 jaar heel gelukkig samen (het lijkt wel een relatieverhaal!) en hoop ik dat er nog vele jaren volgen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 15:15

(Overigens: ik wilde haar verkopen omdat het zo slecht met mezelf ging en ik de energie niet meer had voor haar, maar ik ben weer helemaal herstelt en met rijden gaat het nu toppie, dus heb ik helemaal geen reden meer tot twijfel )

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 19:15

Dank je Chantal Lachen Ik zat zelf in een identiteitscrisis en daar werd Jildau de dupe van, maar nu besef ik me dat ik nooit meer zo'n uniek paard zal vinden, vooral in karakter maar ook wel een beetje in uiterlijk

Maarehm...ik laat haar pas op zijn vroegst over 2 jaar dekken hoor Lachen Dan wordt het wel tijd ook trouwens hoor voor een eerste dekking, want dan zou ze alweer 7 zijn...maar eerst eens lekker wedstrijden rijden en wat hogerop komen Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers