Vanavond voor de 2 keer kijken bij NegroxGarant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:56

Nee dat meen je niet waar staat ie te koop?? toevallig bij Hippisch Centrum Zuid Holland???? Verdrietig ik ben zo verliefd op dat paardje!! hij is echt prachtig Lachen+:)
ALS je m koop... heel veel plezier met dit prachtige paardje!
KiZz... Pling
[edit] ik krijg de foto er niet op :s
Laatst bijgewerkt door Nomy_Baby op 01-09-04 13:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Horses are like fire . . . some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life . . . and some people, they touch it and get too hot and they drop it



Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:13

ik vind hem ook echt TE mooi, je kaapt hem gewoon voor mn neus weg Verdrietig Knipoog *snik*
Ik vind het wel enrom leuk voor je hoor... Als je m zou kopen wil ik hem wel heel graag een keer meeten Knipoog
KiZz... Pling

Horses are like fire . . . some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life . . . and some people, they touch it and get too hot and they drop it

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:51

ik vind het echt super leuk voor je!!
Hij staat trouens ook op www.sporthorses.nl met een andere foto die foto is ook errug mooi!!!
Héél veel plezier met hem!!
KiZz... Pling

Horses are like fire . . . some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life . . . and some people, they touch it and get too hot and they drop it


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SassyMoon en 87 bezoekers