Fans

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Fans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 10:48

Barbiano heeft een hele schare fans op de manege allemaal 12 jaar en jonger. Errug grappig ben ik aan het poetsen sta ik even bij mijn kast staat er opeens zo'n uk met zijn hander onder Barbs dek. Hij had jeuk was het antwoord dus ik krab even. Haha! Of ze komen voorbij en kussen hem een keer op zijn borst. Heel Lief. Gisteren was ik aan het rijden en toen stonden er weer 2 fans langs de bakrand 'Barbiano barbiano'. Dus ik even gestopt voor een aai over zijn bol. Barb allang blij even niet luisteren. Het rijden ging best lekker maar voor ik ongesteld moet worden heb ik gewoon minder energie maar hij liep netjes verzameld. Mijn moeder stond langs de bakrand met iemand te praten en ik roepen dat Barbiano allemaal fans had en ikke niet. Wat bleek naderhand dat er iemand uit de kantine was gekomen om tegen mijn moeder te zeggen dat ze met zijn vieren aan de bar zaten en op een gegeven moment allemaal naar de bak aan het kijken waren naar mij. Bloos Ze vonden dat ik zo goed vooruit was gegaan en zo makkelijk op mijn paard zat. Haha! Doet je wel goed zulke opmerkingen, misschien krijg ik ook nog ooit fans..... Haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 11:04

Wat gaaaaf! Ik ben wel jalours op je hoor, ik wil ook fans! Haha! Ik heb altijd alleen maar everzwijnen enzo als fans, niet echt leuk dus... Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 12:10

Haha wat leuk Haha! Vind ie wel leuk cker, die aand8 Knipoog

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:12

haha, ik had op de manege waar ik hiervoor stond allemaal grassie-fans Haha!

Omdat Grass zo'n knuffeltje is vond iedereen hem leuk. Als ik voor de lessen nog even snel ging rijden kwamen er allemaal kinderen aan met vragen van 'mag ik aaien' , 'vind je het niet eng om helemaal alleen te rijden' en 'kan hij galoperen'? heel grappig , maar ook wel irri omdat Grassie dan steeds automatisch gaat stoppen bij die kindjes..

En ikke heb niet echt fans.. kreeg/ krijg wel soms dingen te horen van 'het ziet er goed uit' , 'hij loopt lekker ontspannen' en 'het gaat goed hé?!' . dat is ook leuk Party!!

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:35

Leuk hoor, mijn arabiertje is zo'n schooiertje, die weet van iedereen altijd wat los te peuteren. Mensen kome 'm even aaien en vragen (gelukkig!) eigenlijk altijd of 'ie wat mag hebben. Oud brood, wortelen en ander "gezond" spul mag ie dus wel van mij, maar suiker, pepermuntjes en koekjes en zo absoluut niet. Maar ja, hij is dan ook wel onweerstaanbaar, al zeg ik 't zelf, als ie z'n oortjes erop zet en met z'n grote ogen... Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 16:37

Ik heb wel fans op de manege Lachen De paarden waar ik op rijd, zijn manegepaarden, en hebben vast wel fans, maar daar merk ik niet veel van. Mijn ouders zitten tijdens de lessen altijd boven, en dan horen ze mensen weleens vragen wie ik ben, en dat ik er lekker ontspannen op zit enzo...

Ook hoor ik weleens van mensen die nadat ik gereden, het paard overnemen, en vervolgens ook zeggen dat ik héél goed kan rijden. Ik ga nog eens naast mijn schoenen lopen! Haha! Hartstikke leuk allemaal...doet me echt goed!