zou het me niet gegunt worden???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

zou het me niet gegunt worden???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 14:24

Hallo,

zoals jullie misschien al wistne zou ik as zaterdag met charly wederom naar de keuring gaan... Ik zou deze week nog even de perso0n bellen die mij zou brengen erheen met Charly. Dus ik gister gebelt, geen gehoor... Nja ik dacht zal wel goed zijn, dus vandaag weer gebelt... toen kreeg ik iemand aan de lijn, de man die me zou brengen ewas vanacht opgenomen in het ziekenhuis wegens hartaanval! Dus helaas kan ik weer niet naar de keuring toe. Hopelijk gaat het volgend jaar wel wat beter met het vervoer

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:26

Balen Priscilla.. Kan er weinig anders over zeggen.. tis je niet gegunt blijkbaar dit jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:29

sweet_angel schreef:
de man die me zou brengen ewas vanacht opgenomen in het ziekenhuis wegens hartaanval! Dus helaas kan ik weer niet naar de keuring toe. Hopelijk gaat het volgend jaar wel wat beter met het vervoer


Ik hoop dat het wat beter gaat met die man die je zou brengen.
Als iemand met een hartaanval naar het ziekenhuis gebracht wordt zou de keuring zo'n beetje het laatste zijn waar ik me druk over zou maken.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:31

Ilindra schreef:
Ik hoop dat het wat beter gaat met die man die je zou brengen.
Als iemand met een hartaanval naar het ziekenhuis gebracht wordt zou de keuring zo'n beetje het laatste zijn waar ik me druk over zou maken.


Knipoog Dat doet ze ook wel, maar toch het is iets waar je je toch op verheugd.. Maarja er komen zat nieuwe kansen.. Hopen dat die man er goed uitkomt!!

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:04

Ilindra schreef:
Ik hoop dat het wat beter gaat met die man die je zou brengen.
Als iemand met een hartaanval naar het ziekenhuis gebracht wordt zou de keuring zo'n beetje het laatste zijn waar ik me druk over zou maken.


Ik zou me der niet druk om maken maar zou der als ik Pris zou zijn ook behoorlijk van balen als er tot 2x toe een keuring niet doorgaat op het aller laatste moment..

Maar goed Prissiej het komt helemaal goed volgend jaar gaan we gewoon alle keuringen af die der zijn voor Charly want iedereen moet toch van hem kunnen genieten Knipoog

Medea

Berichten: 1001
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:32

Erg jammer Pris! Maar hopen dat die man beter wordt..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:06

Jammer, hoopd at die man weer snel beter wordt!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 18:42

hoi,
nou het gaat al iets beter met die man, en indd de gezondheid van die man gaat uiteraard voor. Het was zo kortdag dat ik ook niks anders meer kon regelen, maar ach, vanaf 1 januari 2005 ben i ook lid bij het nwpcs dus er komen zat keuringen aan!

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:53

ja haha,vind het wel grappig dat je je druk maakt om die keuring terwijl die man met een hartaanval in't ziekehuis ligt..dat lijkt me toch wel iets..erger zeg maar..:S

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 22:58

nou schijnbaar lees je dan toch niet goed, want er staat duidelijk dat de gezondheid van die man voor gaat