Het vervolg verhaal van de tuiger Volkore

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Het vervolg verhaal van de tuiger Volkore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 20:43

Jullie weten vast nog wel het verhaal over de tuiger Volkore die een beetje (veel) door de eigenaar is achtergelaten bij Westernfreak

We willen even laten weten dat we het vandaag helemaal eens zijn geworden en dat we 1 dezer dagen Volkore los gaan laten in zijn nieuwe weiland!!! Yessssssss *LOL*

We willen iedereen van harte bedanken voor alles wat jullie ingezameld hebben en mochten er nog bokkers zijn die spulletjes hebben liggen voor hem dan is dat altijd van harte welkom want het is voor ons ook allemaal nieuw om dit formaat paardje te hebben >>> Charmotte is een c-pony en daar past gelukkig mijn westernzadel op

Laat het mij weten wie er iets kwijt wil en natuurlijk houdt ik jullie op de hoogte van de aankomst en het verloop van Volkore

Wij zijn in ieder geval superblij Lovers

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!


Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 22:02

thnx allemaal
we hebben in ieder geval wat dekens nodig voor hem en een hoofdstel een zadel hebben we al maar nog geen sjabrak dus als je wat hebt het is welkom

alvast bedankt trouwens

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!


Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 10:44

als ik het een beetje kan inschatten dan denk ik dat ie maatje 1.75 of 1.85 wel kan hebben

we hebben verschillende zadels o.a een 17 inch vzh en een 17 inch dressuur ook hebben we een westernzadel maar die gebruik ik op mijn pony

Natasha schreef:
Dus hij is gewoon berijdbaar?
Das een fijne meevalller!
_________________
of ie te berijden is weet ik niet maar we gaan er eerst voor zorgen dat ie weer wat aankomt, ons gras is gelukkig heel voedingsrijk en we hebben al een voorraad brok gehaald en de muesli is onderweg als iemand nog een handige tip heeft dan is dat natuurlijk altijd welkom

ik heb trouwens net weer een mailtje gehad en ik denk toch echt dat Volkore morgen of overmorgen hier al is, we gaan zeker foto's maken van de aankomst en hoe ie er op dat moment uitziet zodat we kunnen zien of ie lekker opknapt

het wordt weer een spannende tijd maar we hebben er reuze zin in!!!

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 21:59

wat zijn we weer lekker op dreef met alle kritiek

ook al zullen we nooit op Volkore kunnen rijden dan gaat ie bij ons een mooie tijd tegenmoet
en waarom ik nu al over een zadel begin??? omdat ik die via een pb aangeboden heb gekregen daarom misschien

als je van de hele situatie niets afweet reageer dan ook niet alsof je alles weet wees blij dat ie niet ergens op een weitje achteraf komt te staan ofzo of misschien nog erger zoals de eigenaar eigenlijk in zijn hoofd had
alles is verder al geregeld gezien de da dus maak jullie je daar maar niet gerust over hoor

en om nog even terug te komen op die pony voor mijn dochter..... misschien dat ze nog een vader heeft die een pony voor haar zou willen kopen maar dit aan mij overlaat

eigenlijk ben ik aan niemand een uitleg schuldig maar op deze manier komen jullie wel heel banketstaaf over ik wil er verder geeneens woorden over vuil maken

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 22:02

oja en nog even over het bedelen te hebben.......... hebben jullie dat ook tegen Westernfreak gezegd??? vast niet
we hoeven niet te bedelen

maar zoals ik al zei: ik ga hier verder niets meer over zeggen wat zijn jullie verschrikkelijk kinderachtig denk eerst eens na of vraag eerst dingen aan mij voor je een oordeel velt

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 23:12

dan hebje toch het hele verhaal van mij niet goed gelezen
ook al zou ie nooit iets kunnen doen voor ons dan kan ie bij ons wel een hele mooie tijd tegenmoet gaan wij verlangen niets van hem

MOEILIJK HE LEZEN?!?!

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 11:26

het fototoestel staat al klaar nog een paar uurtjes en het is zover dan komt Volkore!!!
ik ga me verder ook niet verantwoorden over dekens e.d. want dat is inmiddels allemaal al klaar
verder is Volkore alles geregeld wat er geregeld moet worden en gaan we eens kijken wat ie van zijn nieuwe thuis vindt.
rustig aan beetje bij beetje!!

mijn excuses dat ik een beetje bot uit de hoek ben gekomen maar als je er zoveel voor doet om een paardje alles te kunnen bieden en je krijgt nogal wat commentaar dan denk ik dat ik dan ook wel een beetje reden heb om dan eens zo te reageren, we doen niets overhaast en we gaan gewoon rustig afwachten hoe het met Volkore gaat, als ie wat nodig heeft dan krijgt ie dat gewoon.
als de foto's klaar zijn dan laat ik jullie zien dat wij het beste met hem voorhebben, komt trouwens nog eens bij dat Westernfreak zelf met eigen ogen kan zien waar hij komt te staan.
Wij passen ons wel aan en kijken wat volkore kan, niets moet we zijn allang blij dat wij hem een leven kunnen bieden!!!

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 12:24

vertel mij dan eens waarom je je bedenkingen hebt??

Charmotte is een superpony!!!

Volkore is een knuffelbeer !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Blacky94, lauralarissa, Mevr_Meeuw, sterregoud, xPabloBokt en 10 bezoekers