Vandaag komen er mensen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Vandaag komen er mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:12

kijken voor Mariël Verdrietig of ze komen morgen... Ik hoop morgen want dan ben ik er ook, vandaag niet want ik moet straks werken Boos! Ze mag helemaal niet weg Verdrietig Mariël is mijn poppie, mijn lievvie, mijn allessie en nu wordt ze verkocht Scheve mond Ik wil gewoon dat die mensen morgen komen want ik vind dat ik ze zoveel moet zeggen die de eigenaar waarschijnlijk niet zegt... Ze moet wel een goed plekje krijgen... Ik ga haar zoooo missen.
Maar ze moet er morgen nog wel zijn want anders kan ik geen afscheid van haar nemen! Ik hoop stiekum gewoon dat die mensen haar niet willen Haha! Mjah.... Huilen Huilen

"Cruel crazy beautiful world"


March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:22

Naja dat weet ik niet precies waarom ze verkocht word maar voordat ik met haar bezig ging wist ik het ook al wel. Maar nou jah bah, ik had verwacht dat ze wel zou blijven tot volgend jaar voorjaar Verdrietig Misschien wouden die mensen ook wel twee paarden hebben dus dan gaat er nog een Friesje weg. Hij koopt er wel weer nieuwe paarden voor in de plaats waar ik ook wel mee bezig kan maar jah, dat staat natuurlijk niet gelijk aan Mariël...

"Cruel crazy beautiful world"

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 14:20

Ik zou wel willen maar mijn centjes willen het niet. Naja, ik heb dus gewoon niet genoeg geld en de vraagprijs is nogal hoog. Te hoog. En uiteindelijk zou ik misschien wel een paar d kunnen betalen maar met een paard alleen ben je er niet...

"Cruel crazy beautiful world"

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 23:31

Nou ik hoop dat als ik er morgen heen ga dat ze er dan nog is... Dat de mensen vandaag niet geweest zijn of haar nog niet meteen mee hebben genomen ofzo... Als ik zie dat ze niet meer in het land staat dan ga ik meteen rechtsomkeert en dan weer naar huis. Maar als de eigenaren me een beetje kennen dan weten ze wel hoe belangrijk het voor me is dat ik wel afscheid nemen kan...

"Cruel crazy beautiful world"


March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 09:23

Nou dat hoop ik dan maar Tong uitsteken Neej ik denk dat ze wel komen maar ik wil gewoon wel afscheid van haar nemen, niet dat ik er vanmiddag kom en ze is weg. En ik vind dat de mensen die haar kopen een paar dingen verteld moeten worden die de eigenaar waarschijnlijk niet vertelt omdat hij er neit bij nadenkt

"Cruel crazy beautiful world"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, Laarvv, oblix, paljaslaura, Renkle, schumiegirl, Sjors050, sterregoud, XladyX en 95 bezoekers