Nieuw paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Nieuw paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 22:00

Jep, naast het Ynzen kan ik voortaan Wietzen Knipoog

Wietseke (hierna Wietz 8) ) hebben we gisteren opgehaald van de trainingsstal waar ze keuringsklaar gemaakt was en te beleren in het tuig. Helaas heeft het tuigen niets uitgehaald, verkeerde houding ofzo? Verward Enniewee, ze hebben haar zedelmak gemaakt. Lees: geleert om niet weg te rennen zodra je met een zadel aankomt dus vanmiddag gingen we een poging wagen.

Ze was harstikke braaf! Eerst gelongeert, ze crosste erop los. Ze kan echt ontzettend mooi lopen, nog mooier dan Ynz eigenlijk Bloos! Daarna Martine haar aan de lijn vastgehouden en ik erop Cool In het begin vond ze het wel een pietsie spannend maar dat is tuuk normaal! We hebben gestapt en gedraaft.

Morgen weer een poging en als het weer zo goed gaat dan durf ik denk ik wel los!

Leuk he, ik had er eerst niet zon zin in maar nu ik er eenmaal opgezeten heb....... *LOL*
Hieronder de foto van Wietz op de keuring, gemaakt door Willemijn Knipoog

Afbeelding

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:02

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 22:07

RanouK schreef:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!


Ow ze is niet nieuw hoor Knipoog maar wel in de zin van dat ik er nu mee ga rijden Lachen We hebben haar al van veulen af aan.

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik over een paar jaar op haar dochter ging rijden Tong uitsteken

Roxy20

Berichten: 578
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:26

Echt een mooi fries!! En veel succes met het inrijden!! groetjes Roxana

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:46

mooi paardje hoor Haha!