Rijbroek van Nedhorse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne_Jobas
Berichten: 101
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Roosendaal

Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 22:31

Een paar weken geleden kocht ik een hele fijne broek van het merk Nedhorse, een blauwe. Helaas, diezelfde middag ging van de linker pijp de draad van de knielap los. Helemaal links, dus het gedeelte dat je zadel eigenlijk niet raakt. Ik had dus één keer gereden.

Ik terug naar de winkel en daar hebben ze de broek terug gestuurd. Omdat ze van iedere broek maar één maat hadden moesten ze een nieuwe broek bestellen. Omdat dit nogal lang duurde ging ik twee weken geleden maar kijken voor nog een broek, want ik had er dringend een nodig.

Ik dus dezelfde gehaald, maar dan in het bruin. Ik dacht; dan maar twee nieuwe broeken, een extra broek is nooit verkeerd. Nu is deze broek na anderhalve week ook stuk gegaan, op precies dezelfde plaats. Ik weer terug naar de winkel. Vroegen ze of het niet aan mijn zadel lag. Ik heb met de broek nog helemaal niet gereden, omdat Jamay kreupel staat.

Komt de eigenaresse van de winkel erbij. Ziet de broek. Begint ze: Jezus.......

Wat er daar op volgde weet ik niet precies, maar ze was niet blij. Nee, ik ben er blij mee!! Hoe vaak ben ik al niet naar die winkel gereden?

1 blauwe broek kopen
2 blauwe broek terug brengen
3 bruine broek kopen
4 nieuwe blauwe broek ophalen (toen die eindelijk binnen was)
4 bruine broek weg brengen

En ik zal dus nog een keer terug moeten om een nieuwe bruine broek te halen :evil:

Ik vind dat ze niet zo hoeft te reageren. Ik kan er ook niks aan doen. En volgens mij sturen zij hem ook gewoon terug naar de groothandel of fabriekant, dus kost het hen ook niks.

Is er nog iemand die ervaring heeft met dit merk broeken???

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:46

Jij kan daar inderdaad niks aan doen, zij moeten er voor zorgen dat jij krijgt waar je voor betaald.
Ik ken dat merk broeken verder niet.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:18

ik ken dat merk ook niet en dat hou ik ook zo als ik dit lees.

Daphne_Jobas
Berichten: 101
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 23:42

Zonnebloem schreef:
ik ken dat merk ook niet en dat hou ik ook zo als ik dit lees.


In de winkel zeggen ze dus dat ik de enige ben met dit probleem. Verder wil ik de broeken wel erg graag blijven dragen, want ze zitten zo fijn. Als ik 's ochtends heb gereden wil ik ze niet meer uit doen en als ik 's middags ga rijden doe ik de broek 's ochtends meteen al aan Tong uitsteken

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:18

Ik heb ook een broek van Nedhorse (met zo'n ingenaaide ruwere kont)maar heb er nog helemaal geen problemen mee gehad, super fijne broek.

Rebbel
Berichten: 3
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Onbewoond eiland...

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:55

Ik heb ook een Nedhorse,, een swarte,, idd super fijne broeken,, maar die van mij begint wel n beetje te pillen.. Maar hij word dan ook intensief gebruikt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:45

Nee niet met dat merk, maar wel met de Mondoni broeken ! [Afrika of Sahara ik weet niet meer precies ! ]
Had een fijne broek gekocht, 1 week later wil mn broek pakken knoop hing schuin [bleek al die tijd al niet goed vast te zitten] en bij m'n kont al versleten Clown Wij terug naar Divoza om te ruilen, mocht gewoon de broek afgeven en een nieuwe zoeken. Nouja weer dezelfde dus. 1 week later weeeeeer de knoop niet goed, weer fabrieksfout. Nouja ging niet weer helemaal terug naar Divoza dus heb nu een riem om die broek dan blijft hij ook wel goed zitten hihihi Haha! Enne volgende keer geen Mondoni rijbroek meer Tong uitsteken Zoek wel een ander merk hoef die gezeur niet nog een keer !

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:08

Er zijn toch wel meer broeken die fijn zitten?
Ik zou nooit meer zo'n broek kopen en ook niet meer naar die winkel gaan als het mij was gebeurd.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:08

ik heb ook een Nedhorse broek, geweldige broek, geen problemen mee!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:46

Ik heb er al ruim 3,5 jaar een, daar word iedere dag minstends 1x mee gereden, en ik loop er uren in rond. Hij heeft heel wat te verduren!
Na 3,5 jaar pilt ie wat, maar hij zit zo vreselijk fijn, en zelfs na zo lang toch wel ontzettend intensief gebruik issie nog helemaal heel, en ziet er nog netjes uit! Ik ben er ontzettend blij mee!

wendy110
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Rijbroek van Nedhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:53

Ik ken de producten van deze broeken zelf.
Dit is zeker een probleem die nog nooit is voor gekomen.
Alleen bij de eerste broeken had je inderdaad kans op dat ze gingen pillen.Maar dit is allang aan gepast.

Verder zijn het hele fijne broeken(gebruik ze zelf ook.)

En ik weet zeker als hun het horen hoe ze bij de winkel gereageerd hebben ze dit niet echt warderen.Hun staan echt achter hun produkt en geven hele goede service.