Mams gaat weer op zoek voor een paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mams gaat weer op zoek voor een paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 19:45

Ik hoor het haar nog zeggen nadat Hansje weg was: Ik neem nooit meer een paard. Ik begin er echt niet meer aan!
Nu het gemis van Hansje begint te wennen begint het toch wel weer heel erg te kriebelen. Opeens komt ze op de manege om even paardengeur op te snuiven. Roept ze bij van alles: dat kon ik met Hansje ook!
En ja hoor, vandaag zei ze dat ze gaat beginnen met zoeken naar een nieuw paard. Een nieuw paard zal Hansje nooit vervangen maar wel weer voor veel nieuw paardenplezier zorgen.
Dus als iemand nog een lieve pony te koop weet...
(De voorkeur gaat uit naar een fjord of merens. Maar eigenlijk doet het ras er niet zoveel toe. Als het maar een lekkere stevige is met een hoogte van ca. 1.38 tot 1.52. En bovenal moet het een betrouwbare en liefst behoorlijk makke maar geen dooie pony zijn. En in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar).

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 19:49

wat goed zeg!! dat is toch al heel wat als je pony is ingeslapen. ik zei het ook altijd; nooit een konijn meer!
(ook nooit een meer gehad, maar wel getwijfeld)
ik zal mijn ogen openhouden!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:29

Spannend zeg! Ik hoop dat ze makkelijk een leuk, lief diertje vind en dat ze niet weer voor een teleurstelling komt te staan. Ook ik zal m'n ogen en oren de komende tijd even open houden.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:30

GAAAAAAAF zie je wel het is een virus die in je bloed zit er er noooooit meer uitgaat.

Ik hou mijn ogen open. PS tijd dat ze dan tochmaar bokker wordt Schijnheilig .

Anoniem

Re: Mams gaat weer op zoek voor een paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:44

Katrien schreef:
En bovenal moet het een betrouwbare en liefst behoorlijk makke maar geen dooie pony zijn.

dit staat wel een beetje vreemd Party!! Ik bedoel het dus ook niet letterlijk Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:54

Oooh wat fijn voor je moeder! Zo zie je maar he, het blijft toch kriebelen als je een keer met dat virus besmet bent.
En Hansje kan dat paard niet vervangen, dat moet ook niet. Maar ze kan er wel heel veel plezier aan beleven en zo de herinnering aan Hansje houden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 08:58

He wat leuk! Mag jij weer mee op zoektocht zeker Party!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:54

Wat ontzettend leuk! Dat paardenvirus gaat ook nooit over hè? Haha!
Ik hoop dat je moeder een fijn paardje kan vinden, waar ze nog jarenlang van kan genieten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:33

Wat leuk voor je moeder, tja, een nieuwe Hansje zal het inderdaad niet worden, maar je moet eigenlijk ook niet gaan vergelijken. Gewoon genieten van het nieuwe paard.
Is Dira niet wat? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 15:02

Katrien, ik weet een mooie, grote (1.50) Fjordenmerrie te koop, naam begint met een P.
Voor info mag je me PBen.