Appy is feeling better!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Appy is feeling better!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 04:05

I went today to see my baby appy. She seemed to feeling better. She had recently cut her foot and the vet said it could take awhile before it would heal. I took her out today so she could walk a little bit. She seems to do pretty well on that injured foot.

Diamond Checkers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:13

That`s very nice, I hope that it is completely healed soon.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 10:43

Oh gelukkig maar! Is zo naar om te zien dat je paardje pijn heeft! En inderdaad genezen voetjes niet zo snel, succes en geef het paard maar een knuffel! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 11:02

Dat klinkt zeker goed, misschien lukt het je toch nog om mee te doen aan die fair...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 11:07

Fijn dat het alweer wat beter gaat. Overigens mijn Engels is niet zo goed vandaar dat ik je in het nederlands terugschrijf. Vind je dat goed?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:23

Wat bedoelen ze bij jullie met een fair? Ik stel me dat voor als een soort van taarten verkoop voor de kerk en zo, maar dat zal wel niet gezien er paarden aan te pas komen.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

En nu in het nederlands!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 08:05

Het is inderdaad goed om mijn nederlands weer wat bij te schaffen. Eenmaal ik begin heb ik het al weer aardig onder de knietjes.
Wij hebben hier in juli een kermis. We hebben er attraction, paardenshows, koeienshow, schapenshow, hondenshow, varkenshow (ja, ga maar alvast lachen Haha! ,kippenshows, konijnenshows enz... We hebben rodeo's, racing met auto's and motorcycles (weet niet meer hoe het noemt) en nog veel meer. We hebben kraampjes met allerlei dingen om te eten. In de arena, waar ze ijshockey spelen hebben tentoonstellingen. Het is hardstikke leuk in die tijd! Ik zal wel eens een blaadje opzoeken waar de kermis in staat en ik zal het dan wel scannen en posten op de forum. Zo kun jullie ook eens zien hoe onze kermissen hier zijn.

Het is wel weer leuk om weer eens wat Nederland te praten.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:19

Als je ons probeert te faken doe het dan goed..... en niet zoals je nu bezig bent... want het ligt er wel errug dik bovenop...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:29

vanda's waar heb je t over!? Verward Lips are sealed

Fijn dat het zo goed gaat met je veulen. Ik hoop dat t snel genezen is!!!
Lijkt me BTW wel leuk, zo'n kermis! Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:05

vanda's schreef:
Als je ons probeert te faken doe het dan goed..... en niet zoals je nu bezig bent... want het ligt er wel errug dik bovenop...


Ja houd er eens over op! Boos!

Maargoed, Diamond (is dat trouwens het naam van je appy?), ben blij dat het weer beter gaat, en hoop dat je naar die kermis kunt Lachen Succes, en het komt vast goed.

Dutch translation voor motorcycles is motoren.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:09

Ik heb al veel gehoord over Minnesota.. Schijnbaar is het daar dus kouder dan hier, en sterft het er van de Scandinaviers.. Was Drop Dead Gorgeous ook niet daar gefilmd? Verder sterk agricultuur, hoewel Minneapolis ook wel bekend staat vanwege Prince (of heet ie nog steeds AFKAP, of inmiddels AFKAA)

Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:30

Mijn paard heeft ook een wond aan zijn voet, net in die scheiding van voet naar hoef. Het groeit echt erg moeilijk dicht, en hij trapt het geregeld open! Frusty
Het kwam omdat hij zichzelf een tijd geleden open heeft getrapt. Het geneesd echt heel erg traag.
We zetten hem veel in de biotex, en ik behandel hem veel met uierzalf en acederm. Ook hebben we helemaal een speciale springschoen laten maken, zodat hij zichzelf niet opentrapt.
Het is namelijk een Shire, en daar heb je schijnbaar geen springschoenen voor... Scheve mond