jamaica gedekt...... :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica gedekt...... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 22:45

Vandaag had ik om 16.30 les (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=518614#518614 voor les verslag).
Rond kwart voor vier ofzo wilde ik jamaica dus even los gooien, maar er liep al een pension paard (jamaica's buurpaard) in de bak.
Och zegt de eigenaar, gooi haar er maar bij.
Dus ik gelijk van, zouden we dat nou wel doen? Ze is harstikke hengstig, bla bla bla.
Jah joh zegt ie, dat gaat wel goed, dan kunnen ze gelijk aan elkaar wennen en als ik mijn paard in de zomer nog hebben kunnen ze lekker samen op de wei.
Nou, ok, ik jamaica erbij gezet, en die is dus echt zo hengstig als de ziekte, niet normaal meer gewoon.
Het andere paard (ruin sinds ie 1.5 jaar oud was, is nu 4.5) vond het wel erg intresant, en stook gelijk zijn neus onder jamaica's staart, om vervolgens te gaan staan flemen.
Dus ik zeg nog gek scherende weg, straks springt ie erop!.
En tja, dat deed ie dus ook.
Verder helemaal niet uitgeschagt ofzo hoor, niks aan het handje.
Dus ik roepen naar hem: Paard, je bent een ruin, dat kan je niet! Waar ben je nou mee bezig?
Kijkt dat paard mij aan (terwijl ie dus op jamaica hing) van: Jah, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet...
Was zo'n koddig gezicht! Had uiteraard geen camera bij me.
Dat paard is trouwens een schitterende jonge flemming, goh, wat zou daar uit komen als ie hengst was? Haha!

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 14:47

hahahhahaahha lache man!! *LOL* *LOL*
De mijne is ook een ruintje en als hij zomers op t land staat springt hij er ook wel es op een merrie Lovers .
Ik heb t zelf nog noooit gezien jammer genoeg Schijnheilig maar ik hoor het maar al te vaak!ahhahahaahhahaha
nou errug leuk xxxx denise

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:08

Dat heeft iones dus t/m zijn 7e gedaan he, dekken. Met schacht eruit, en ook klaarkomen.... en hij was met zijn 3 gecastreerd....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 15:48

Hm, heb ik dan van die brave ruinebeesten? Jopie is gecastreerd voordat hij 1 was, dus die weet echt niet dattie jongetje is (heeft jaren met Hamara saampjes in de bak en in de wei gestaan, maar dat was zijn pleegmoeder).

Hercules is vrij laat gecastreerd denk ik, maar die is ook niet zo snugger, en Voltrack weet ongetwijfeld hoe de vork in de steel steekt, maar die heb ik nog nooit gek zien doen (hij is nu 2 jr gecastreerd). Hij heeft ook nog van die hengstenmanieren, om gek van te worden)... gelukkig hebben ze alledrie nog niemand besprongen, zou me kapot schamen! Bloos