Mijn paard te koop aangeboden, alles krijgt een staartje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Mijn paard te koop aangeboden, alles krijgt een staartje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 19:07

Zoals jullie velen misschien wel gevolgt hebben heeft iemand anders mijn bram te koop aangeboden.
Ik dacht dat ik er niks meer over zou horen, maar in ene krijg ik allemaal rare emailtjes naar mijn email adres gestuurt. O.A. dit emailtje :

hoi,
jij bent best een egoistisch kind.
je eigen paard probeer je te dumpen bij een ander, nu hij niet meer kan rijden.
En je zoekt nu een paard waar je aandacht aan kan besteden.ik kan niets anders zeggen dat je echt een teef bent.
Besteeds je aandacht aan je eigen paard of is hij nu niet meer goed genoeg, jag walg je niet van jezelf.je kan beter een konijn nemen.dat is meer iets voor typies zoals jij.

groet (naam weg gehaalt)

En nog een mailtje van iemand dat ik altijd riep dat je oude paarden niet moet verkopen, en dat ik het nu zelf ook doe, maar ik ben te schijnheilig om het via mijn eigen mail adres te doen??? Verward

Sorry hoor, maar ik verkoop mijn paard echt voor geen miljoen, ik dacht dat ik dat toch wel heb aangegeven. Waarom snappen mensen niet dat er van die FAKE mensen rond lopen, die de boel verzieken op internet. Ik word een beetje ziek van al die rot mailtjes naar mij toe terwijl ik alleen maar het beste voor heb met mijn paard en het niet eens in mijn hoofd heb gehaald om eraan te denken hem te verkopen.
Ik ben echt aan het ontploffen.... *** Boos!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:17

Jeetje wat stom!! Dat mensen dan ook meteen gaan denken dat jij hem te koop heb gezet! Als ze ff nadenken dan weten ze dat er ook mensen zijn die dat voor de grap doen Misselijk ( als je dat een grapje kan noemen dan)

Je kan die mailtjes ook blokkeren of zijn het de hele tijd verschillende mensen?

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:44

Wat kl*t. Zo echt stomme mensen die zich met niet anders kunnen bezig houden. dat ze zelf een konijn kopen om zich mee bezich te houden, word het internetnet niet ziek.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 20:33

het komt elke keer van verschillende mensen af. Dus niet dezelfde persoon! ik kan het helaas niet blokkeren.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:42

bahbah wat lopen er toch een kwallen rond op internet Misselijk . Je kunt zulke mailtjes het beste maar gelijk weggooien en wachten tot de lol eraf is. het gaat vanzelf wel weer over. Wel heel vervelend voor je dat die griet dat geflikt heeft Boos!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:53

o wat een flauwe grapjes Misselijk Misselijk Misselijk
echt dom zeg, maar ach, sommige mensen hebben volgens mij niets beters te doen.
laat ze lekker, jij weet wel beter toch?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:18

Ik snap dat je het naar vind dat die meiden (waarschijnlijk meiden Knipoog ) zo reageren, maar die zijn echt sneu. Als je er serieus op wil reageren kun je ze de link naar de bokt-topic sturen over die valse advertentie, maar eigenlijk zou ik ze lezen, er om lachen en negeren. Je kunt via yahoo aangeven of een adres "geblocked" moet worden. Maar waarschijnlijk blijven ze niet sturen. Als je nooit reageerd is de lol er snel genoeg af.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:24

gewoon verwijderen en niet op reageren want daar zullen ze waarschijnlijk op zitten te wachten.
waarschijnlijk zullen het ook wel bekenden van elkaar zijn want normaal krijgt een verkoper niet van zulke mails dacht ik zo.

laat ze het lekker bekijken joh.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:47

ik heb zo het idee dat er 1 of meerdere mensen jouw proberen in de zeik te nemen. Ze bieden jouw pony aan (ze weten er veel van af!) en plaatsen er en foto bij...
Naderhand gaan ze jouw lastig vallen!

Dus ik zou maar gewoon die mensen negeren en lekker laten denken!
Wij weten wel beter!
Wat denken ze wel niet zeg!
Boos!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:51

Zo dom!
Frusty Ik heb die andere (superlange topic Haha!) mee gelezen en ik denk... dat als het MIJ zou over komen, ik toch wel zou schrikken.
Ik bedoel je weet niet wie het is toch, en wat ze van plan zijn??
Dat je nu die emailtjes heb gekregen moet je je niet echt veel van aantrekken denk ik, het is gewoon een beetje uitlokken van een reactie.
Maar ik snap best dat je hier boos om kan worden!!
Zielig, dat soort mensen Misselijk

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:25

Héél zielig ben je als je zoiets doet!
ik zou er idd niet op reageren, dan is de lol er zo vanaf.
Ik begin me nu toch echt af te vragen hoe oud diegene is.. Misselijk

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:41

ff een BOM MAIL terug sturen, is de lol er snel af.
Ik heb ook nog wel ergens een virus voor je Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 01:27

Zijn het geen 'vage' bekenden van je? Als ze die advertentie lezen en een ander email adres zien, maar wel de link met jou leggen, moeten ze in de foto toch wel degelijk JOUW Bram herkennen!

Als ik nl een paard te koop zie en herken het paard niet, dan weet ik niet wie de werkelijke eigenaar is, vandaar dat ik vraag of het misschien vervelende bekenden van je zijn.

Kan je niet op een of andere manier nagaan van welk IP adres die mailtjes afkomen? Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar dat schijn je toch te kunnen achterhalen?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:22

Zo min mogelijk echt persoonlijke dingen op internet zetten (hou het altijd een beetje vaag) en zuinig zijn met het verspreiden van je e-mail adres scheelt een stuk.

Ik heb een speciaal e-mail adres voor als ik een advertentie zet. Zo blijft mijn echte mailbox 'schoon' en onbekend en voorkom je dat gezeur.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 18:34

dat heb ik dus ook, bij een advertentie gebruik ik meestal een ander mail adres dan ik voor *vrienden* gebruik..maar echte dingen over mij weten ze niet, alleen over bram. Ja iedereen weet inmiddels dat hij een arabier is, dat zijn vader branco is en dat hij een schimmel is.! Dat is niet zo moeilijk!! maarja, ik vraag me af waar iemand z'n tijd vandaan haalt