Ik misschien op tv (over gelders paard)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Ik misschien op tv (over gelders paard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:32

Ik kwam vandaag op stal en toen kreeg ik te horen dat er smiddags een tv ploeg zou komen. Het gaat over het feit dat de bereden politie hongaarse paarden aankoopt. In de tweede kamer zijn daar vragen over gesteld. Er zijn mensen die van mening zijn dat gelderse en groningers net zo geschikt zijn voor de bereden politie. Op de stal waar ik sta staan 2 gelderse hengsten en een heel stel gelderse/ half gelderse paarden. Het tv team kwam dus een kijkje nemen naar hoe deze paarden zijn en waarom de eigenaar ook denk dat ze uitermate geschikt zijn.
Ik heb samen met een ander meisje in de bak gereden (allebei met een paardje dat nog maar 6 weken onder het zadel was) om te laten zien hoe mak ze zijn. Ik kom dus misschien op tv!!!!!! Maar misschien knippen ze het er ook wel uit Schijnheilig Mijn paardje keek totaal niet op van de camera en dat geluids ding Neeeee mevrouw moest aan de kant voor plassen water of ze sprong erover heen Boos! Als ik dus op tv kom zal het wel niet zo charming zijn maar ach. Ik vind het al lang gaaf dat het gelderse paard gepromoot wordt.

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:34

O ja het komt dinsdagavond op tv. Nederland 3 om 21.30. Het programma heet premtime.
Mijn paard is het schimmeltje (duh)

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:36

ik ga wel ff kijken als ik optijd terug ben van mn werk *LOL*
KiZz... Pling

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:39

Jammer dat ik dan op ponykamp ben Knipoog ik kan het niet zien

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:40

leuk joh! Ik heb zelf groningers en die worden al best wel veel voor het politiewerk gebruikt.Ze zijn hardstikke geschikt maar helaas veel te weinig te vinden

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 19:44

Ja en gelderse/ halve gelderse zijn ook zeker geschikt. Die zijn er genoeg lijkt mij dus waarom naar hongarije!!??

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:04

Oke dan nog een bokker op tv Knipoog
Ga ik ff checken!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:02

waarom naar hongarije, die zijn misschien goedkoper, weet ik het. Maar ja een nederlands gefokt paard en het nederlandse ras in ere houden, vind ik een veel beter plan. Ik ga naar je kijken

IceQueen

Berichten: 1033
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 12:26

Het schijnt dat het helemaal niet goedkoper is in hongarije en inderdaad we moeten het nederlandse ras toch promoten!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:55

Ik ga zeker kijken, ben benieuwd
Ik heb zelf 3 Geldersen staan maar zie ze geen van drieen als politiepaard, hoewel ze wel zo in m'n profiel staan Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:58

ocihc schreef:
O ja het komt dinsdagavond op tv. Nederland 3 om 21.30. Het programma heet premtime.
Mijn paard is het schimmeltje (duh)

Staat genoteerd in de agenda.
Leuk hoor ik hoop dat je in beeld komt.