Loekie weg en ikke depri + concorde inwisselen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Loekie weg en ikke depri + concorde inwisselen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 21:22

Vanmiddag werd Loekie gekeurd. De veearts is ong. 1 1/2 uur met m bezig geweest. Klinisch gekeurd + foto's (hoefkatrol, voorkant, spronggewrichten achter, etc.)
Ik heb Loekie de hele tijd vastgehouden, gelongeerd, heen en weer gehobbeld, enz. Hij is gewoon zo lief... Lovers
Maargoed. Loek was dus goedgekeurd en is nu weg. Naar een handelaar, ene Jos Waaiers ofzo. Komt uit Langeveen.
Ik mis m eigenlijk best wel. Heb hem veel gereden, geknufd, en hij heeft altijd onwijs zn best voor me gedaan. Heeft me door een springwedstrijdje geloodst (2e prijs), en bezorgde me 152 (ik reed echt shiiit) en 163 punten.
Als ie er moest zijn, wassie er. Gewoon Loekie.
We hebben gister nog een laatste buitenrit gemaakt. Natascha op Loekie en ik op Concorde. Was echt onwijs cool. Was Concordes 1e echt buitenrit, dus met rengalop en veel verkeer enzo. Ze gedroeg zich echt onwijs netjes, is maar 1 x geschrokken van een hond die haar achterna zat. Was heel goed in de hand te houden, maar ze vond t wel spannend. We hebben vanalles gehad: vrachtwagens, trekkers, auto's, auto's + aanhanger, fietsers, brommers, crossmotoren, vlaggen, slootjes (*jump*). Ze was echt super. Echt heerlijk gecrossed. Vond ze super, en Loekie ook.
Maar okee. Loekie duz. Ik heb met hem niet zoiets als met Concorde, maar toch. Ik ben nu best wel in een jankbui Huilen (heb me trouwens nog wel kunnen beheersen Clown ).
Loekie gaat waarschijnlijk via die handelaar naar het westen (amsterdam, rotterdam, hilversum). Duz... Als iemand hem binnenkort ziet.. effies pb-en okee?
signalement Clown
Naam: Lorenzo JB (roepnaam Loekie)
ruin
8 jaar
V. Rossini
M. Helene JB
MV. Amethist
Schofthoogte 1,73
kleur: vos, bles, witte benen
verder: dunne staart, rechtsvoor rotstraal

Nu Loekie weg is, heeft Natas tijd over, en moet zij van Jan Concorde parcoursklaar gaan maken. Ik mag haar van de zomer nog wel dressuren. Jan wil dat ik Max ga rijden, een hele smalle E-pony, vosje, licht aangereden. Ik vindt Max persoonlijk verrot weinig aan. Hij heeft nix bijzonders, is braaf, niet mijn typ. Ben er al zowat te groot voor, maar moet m van Jan dan maar bij de pony's starten. Kom ik aan hoor, met mn 17e bij de B-dressuur ponys. Hmm Boos!

bye guyz Verdrietig


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-02 22:11

)tnx
Max is wel lief hoor, maar gewoon totaal niet mijn typ. Ik weet wel dat ik best wel verwend ben op deze stal, zou er ook niet weg willen. Maar ik baal er gewoon onwijs van. Concorde had volgens Natascha ook zoiets van 'Waar is mn vrouwtje nou? Wat moet jij nou weer?'.
Ik heb Concorde vanmiddag nog ff gereden, ze loopt super. Tja, Natas kan wel rijden he. Voordeel is el dat ze zo super getraind wordt. En ik kan haar wel 'narijden' zeg maar. Kon ik met Loekie ook. Het systeem van Natas is hetzelfde als het mijne, alleen is zij er beter in. Ze zij vanmiddag wel dat ik Concorde nog helemaal niet slecht aangereden heb (niet ingereden he, maar wel alle 'knopjes' erop gezet Clown )
Volgens haar kan ik over n jaar of 2 de paarden wel net zo rijden als zij, omdat ik het vreselijk graag wil, snel dingen op pak, en wel gevoel voor paarden heb. (haar woorden he! dus tis geen pochen! Knipoog )
Zou wel leuk zijn, want op de een of andere vage manier krijgt Natas de raarste en meest verknalde paarden nog super dressuurmatig aan t lopen.
Ach, ik zie wel. Ik ga Maxje morgen helemaal toiletteren. Gaat ie lange staart eraf, en zn vetlokken (krullen helemaal!)
byebye!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 21:17

bedankt voor de Party!! reacties

Het wordt nu nog leuker.
Zoals sommigen misschien weten had Concorde nog 1 kans, als ze weer zou gaan kreupelen moest ze weg. Raad ns... Vanmiddag verstapte ze zich, en was ze weer kreupel Huilen Ze moet dus weg! Jan wil niet met haar fokken, houd van grote paarden, concorde is 1,60. Ik heb het afgelopen jaar alles gedaan voor haar wat ik kon, onwijs voor haar gevochten, maar nu kan ik geen kant meer op. Over.
Ze is nu dus te koop... Er staat al een stukje op EA.
groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, criollo_yess, DDDara, DemiSisa, FCSA, Jenn_Mellow, LuckyReining, SannevZ, Schrompeltje en 126 bezoekers