Gement met Berdientje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Gement met Berdientje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 19:52

Het begon gister. Het was mooi weer en we gingen kijken of het tuig van de welsh van de stalhoudster ook op Moortje (Shetlander die ongeveer even groot is als Bedrien, alleen een stuk breder gebouwd) kon. Dat paste dus. Wij met die shet wezen mennen en dat ging heerlijk.

Vandaag moesten we een schaap redden, dus het land in met shet en kar.

Later belde de stalhoudster dat we moesten proberen of Berdien het tuig ook paste, nou het paste net aan, alleen het hoofdstel niet, ze heeft een te groot hoofd Haha! Toen dus gewoon haar gewone hoofdstel in gedaan en een stukje gaan mennen. Dit was voor mij de eerste keer en het ging heel goed, alleen is Berdien heel erg sterk (vooral met gewoon hoofdstel)

Ze had nog flink wat energie dus ik heb de stalhoudster aangeboden of ze ook een stukje wou, nou dat wou ze wel, en als die op de kar zit is het echt een grote kleuter *LOL* Dus zij door de berm heen krossen en dat soort dingen was heel leuk!! Doet ze ook altijd met de Welsh... maar er waren dus en paar meiden de 2 nieuwe shetjes uit de wei aan het halen. En Berdien krost zo de wei in Haha! Schijnheilig ze stond daar echt zo van, oh mocht ik niet de wei in dan? Schijnheilig echt lachen was dat.

Nu wil ik ook tuig gaan kopen, maar ik heb er geen geld voor. Nou ja, dan mijn ouders maar even heeeeeel lief aankijken, misschien krijg ik wel een voorschot op mijn ervenis Tong uitsteken

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:43

Oh Berdientje ik denk dat hij heel erg genoten hebt vandaag. Ik kan het aan je verslag merken je bent helemaal in de wolken hierover. Fijn hoor geniet maar van je Berdientje.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 00:36

Maar denk je dat je ouders het eens zijn met jou over die erfenis? Haha!

Was het de eerste keer dat Berdientje betuigd werd? Zoja, dan heeft ze zich wel supergoed gedragen, hoor!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 13:14

hmm, ik weet niet wat mijn ouders ervan denken, van die ervenis Haha!

Maar het was niet de eerste keer dat ze betuigd werd. Ze heeft het bij de vorige eigenaar gedaan, maar ik weet niet hoeveel. Volgens mijn stalhoudster moet ze nog heel veel leren. De eerste week van oktober is hier in het dorp altijd ringsteken, daar wil ik misschien aan mee gaan doen. Verder wil mijn stalhoudster 4-span gaan rijden met de shetjes, lijkt me wel mega-gaaf!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:52

ooo wat lief
hihi ik zie berdientje al die wei in gaan *lol* Lovers geniet dr maar van!

Redemption
Berichten: 137
Geregistreerd: 11-11-01
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:11

Hai Zussie,

Heb 't gelezen hoor. Gaaf he. Zullen we met Kitty ook maar eens proberen! (ahum). Ik spreek je nog wel, XXX Mij en Kitty.