Allergisch

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelatje

Berichten: 51
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Velddriel

Allergisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 12:53

He allemaal
Ik ben al mijn hele leven dol op paarden. Mijn zus is 10 jaar ouder dan ik zij reed vroeger ook altijd paard. Ik ging iedere vrijdag mee. Maar als ik iedere vrijdag thuis kwam was ik zo ziek als een hond met als verschijnselen snotneus en dikke ogen Clown . Ik ben drie weken zo ziek geweest dat de dokter maar een lags moest komen. Ik werd door verwezen naar het ziekenhuis daar heb ik een allergietest gehad en het scheen dat ik allergisch was voor paarden honden en katten. Mijn lievelingsdieren. Ik ben gewoon gaan paardrijden toen ik negen was en ik doe dit nou al weer 9 jaar. Veel mensen verklaren mij voor gek dat ik gewoon rij terwijl ik er allergisch voor ben. Ik rij ook twee keer in de week ik mag niet vaker en als ik thuis kom ben ik ook doodziek. Helaas heb ik ook nooit met school verder kunnen gaan in de paarden dats choot niet op. Nu ben ik aan het leren voor een saaie kantoorbaan.

Ik wil graag jullie mening weten,


Groetjes angela



angelatje

Berichten: 51
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 13:26

Ach ik vind dit wel leuk alleen heel erg wennen

fleur i love ya

angelatje

Berichten: 51
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 14:13

Ik ben ook bezig met een ponny aan het inrijden samen met een vriendin het valt ook wel op zij doet het borstelwerk en dat vind ze gelukkig ook niet erg. En het klopt ook als ik binnenrijd ben ik nog zieker als buiten

fleur i love ya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenn_Mellow, Vagabondo en 41 bezoekers