wat nu beginnen?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

wat nu beginnen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 22:09

mijn vriendin rijd op m&m shadow (voor zij die der rijden) ze kan m vrij goed rijden maar. nu zei ze net op msn dat als ze haar shet weg doet ze Shadow mag. Nu kijkt ze niet om naar die arme shet, heb hier al eerder een topic geplaatst over een shet die te lange hoeven had enzo voort!

ik sprak met haar beste vriendin over Pol en die zei dat ze in het begin knetter was van pol, ze sliep zelfs bij m in stal Bloos!
maar na een maand ging ze steeds minder naar hem toe, en nu ziet ze hem soms maanden niet gewoon uit luiheid! want hij staat achter in de tuin om het zo te zeggen

nu mag ze pol verkopen en shadow kopen. Alleen vrees ikd at het met met Shadow hetzelfde gaat gaan.
In het begin (de eerste maanden, miss wel het eerste jaar) is shadow alles, en dan niets meer. en vliegt ie net zoals pol op oudere leeftijd de deur uit ovor een nieuwe intresse.
wat moet ik hier mee? ik kan niet blij zijn voor der, hoezeer ik ook probeer Scheve mond maar k denk aan shadow zijn verdere leven...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 22:25

vind het zo afdanken eigenlijk.
ik moet nu ook een oplossing zoeken voor Phara...wilg raag een groter paard, maar niet eer ik weet dat Phara een super goed huisje heeft!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 22:29

wat ik nou hoor Bloos!
ze wil die arme shadow in de shet zin stal proppen en rijden op een weiland waar ze de eigenaar niet van kent.
dat weitje is amper groot genoeg voor een shet, en die stal kan ie zich nauwelijks in draaien! en alles behalve warm!
ze denkt echt niet na Scheve mond

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 02:05

ik hóóp zo voor dat paard dat ze hem niet mag kopen. we hebben hier dus ruzie over gehad omdat ik zei dat die stal en weide sowieso al te klein waren, en ik me afvroeg waar ze ging rijden, of dat ze hem ook zou laten wegkwijnen als haar huidige pony. toen ik vanmiddag op Pharaon riep (dus dolblij: PHARAA!!) keek die pony die polleke heeft zelfs op Scheve mond als dat geen roep om aan dacht is.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 15:06

ehm. na 2 jaar moetie dat toch wel gewend zijn Verward hij kijkt nergens van op normaal.
volgens mij blijft die nog wel door grazen als ze een bom langs m af laten gaan.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, kaatje89, OmgiliBot en 178 bezoekers