Mijn Hamstertje, net dood, zielig hoor!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Mijn Hamstertje, net dood, zielig hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 13:46

Nou, ik kwam dus net tussen de middag even thuis pauze nemen, kom ik erachter dat mijn lieve kleine Russische dwerghamster is overleden Huilen
Ik had haar al zeker 2 jaar, samen met haar zusje, maar zij was echt de liefste. Altijd als je de kamer in kwam stond ze met haar pootjes tegen het tralies en wilde ze wat lekkers eten. En nou is ze dood Huilen

Weet niet, voelt wel een beetje raar, natuurlijk ik heb er nog 1 maar die bijt en laat zich nooit zien.......terwijl deze echt heel grappig mooi en lief was, ze liep altijd over de tafel te rennen tijdens het verschonen van haar kooi Party!!

Nouja, ik denk niet dat ik ooit nog een andere hamster van Prima krijg, dus het vrouwtje wat ik nog heb moet zeker nog een tijdje mee!

Stom he, het raakt me toch wel..........zo'n klein diertje!



napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 16:21

Percy"]
[quote="Desiree schreef:
ja maar nu zit dat andere beestje alleen! Dat is ook zielig.


Dat is niet zo zielig hoor. Hamstertjes kunnen meestal niet met meerdere in een hok, dan gaan ze vechten. Alleen als ze heel jong bij elkaar komen wil het nog wel lukken.
[/quote]

Dat leek mij ook zo zielig. vandaar 2 hamsterzusjes bij elkaar......

Maar daar ben ik al in een vroeg stadium achter gekomen dat dat niet samen gaat, ondanks dat ze uit hetzelfde nest kwamen en dus van jongs af aan elkaar kenden.....ging de grootste van de twee agressief doen, ook naar ons! Dus toen had ik 2 kooien (tot groot ongenoegen van
Prima Knipoog )

Ik vindt het nog steeds niet leuk, nou moet ik vanavond die kooi schoonmaken en mag die andere muts in deze kooi.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 18:50

Zo een was het, echt zo lief Huilen

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Essie95, eva1969, Hanneke_68, JoyenUnory, LieZ_Horses, marga1 en 9 bezoekers